چرا پوتین و همسر39 ساله اش پنهانی در جنگل زندگی می نمایند؟

به گزارش وبلاگ دریا، ایسنا نوشت:آنالیز ها و ادعاهای تازه یک رسانه مستقل حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و شریک زندگی اش به همراه بچه هاشان در قصری در دل جنگل به دور از چشم مردم عادی زندگی می نمایند.

چرا پوتین و همسر39 ساله اش پنهانی در جنگل زندگی می نمایند؟

به نوشته روزنامه دیلی میل، یک رسانه مستقل روسی در حوزه خبرنگاری تحقیقی موسوم به پِرِکت زندگی مخفیانه و لوکس ولادیمیر پوتین و آلینا کابائوا، شریک زندگی اش در قصری وسط جنگل واقع در منطقه والدای را به تصویر کشیده است.

شایعات و ادعاهای زیادی درباره تعداد بچه ها رئیس جمهور 70 ساله روسیه و شریک 39 ساله او که قبلا قهرمان ژیمناستیک بوده، مطرح شده اما از آنجایی که گویا بچه ها آن ها به سن قانونی نرسیده اند، این رسانه مستقل هیچ اطلاعاتی پیرامون آن ها منتشر ننموده است.

ثروت و اموال ادعایی پوتین و شریکش هرگز به رسانه ها درز پیدا ننموده اما این بار این رسانه مستقل روسی به چنین ادعاهایی دامن زده و با انتشار تصاویر گوناگونی این گزارش را منتشر نموده است.

طبق این گزارش، این قصر مجلل در منطقه والدای به وسیله یک شهرک وی آی پی احاطه شده است و به وسیله سرویس امنیتی فدرال روسیه محافظت می گردد. بعلاوه، در سال 2021 اسکله ای برای قایق سواری در نزدیکی این قصر ساخته شد که به وسیله کانال کوچکی می توان به پارک کلاسیک این قصر به مساحت 28 هکتار دست یافت.

علاوه بر این امکانات، این گزارش در ادعای خود به موارد دیگری از جمله وجود سالن بزرگ اسپا و سولاریوم، دستگاه کرایوتراپی، استخر، حمام، سونا، ماساژ و حتی بخش های زیبایی و دندانپزشکی اشاره نمود.

طبق این گزارش، در تابستان های 2020 و 2021 یک پیست کارتینگ کوچک در حوالی این قصر تاسیس و درست در کنار این اقامتگاه بین سال های 2016 و 2020 یک زمین بازی مخصوص بچه ها به رنگ زرد و آبی در اعماق این جنگل ساخته شد.

گفته شده است که ولادیمیر پوتین برای سفر به این مخفی گاه از قطار زرهی شخصی خود استفاده می نماید و به همین ترتیب یک ایستگاه مخفی و محافظت شده در نزدیکی این اقامتگاه ساخته شد.

این گزارش رسانه مستقل در خاتمه تحقیقاتش به حضور مداوم بچه های در این اقامتگاه اشاره نمود و آلینا کابائوا را ملکه تاج گذاری نشده روسیه خواند و در عین حال تاکید نمود که او احتمالا مادر همین بچه ها می باشد.

23302

منبع: خبرآنلاین

به "چرا پوتین و همسر39 ساله اش پنهانی در جنگل زندگی می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پوتین و همسر39 ساله اش پنهانی در جنگل زندگی می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید