کل سریال بهتره با ساول تماس بگیری، ابتدا به صورت یک شوخی احمقانه بین سازندگان سریال بریکینگ بد آغاز شده بود و قرار نبود تبدیل به چیزی گردد

به گزارش وبلاگ دریا، دیشب بالاخره توانستیم قسمت نهایی Better Call Saul را ببینیم. طبق نظرسنجی که در اینستاگرام خبرنگاران انجام دادم، 60 درصد کاربرها از داستان قسمت نهایی راضی بودند و 40 درصد نه. هر دسته هم علت خاص خود را داشتند.

کل سریال بهتره با ساول تماس بگیری، ابتدا به صورت یک شوخی احمقانه بین سازندگان سریال بریکینگ بد آغاز شده بود و قرار نبود تبدیل به چیزی گردد

به گفته پیتر گولد یکی از خالقان، Better Call Saul به عنوان یک شوخی دم دستی و بی ارزش در اتاق نویسندگان بریکینگ بد آغاز شد. به این صورت که اگر کسی ایده ای را مطرح می کرد که بیش از حد احمقانه تلقی می شد، به شوخی ادعا می کرد: ما این کار را در اسپین آف ساول گودمن انجام خواهیم داد.

حتی زمانی که دیگر واقعا قرار اولیه برای ساخت سریال ساول گودمن گذاشته شده بود، 100% جدی گرفته نشده بود. در اصل برنامه این بود که یک کمدی نیم ساعته به سبک انیمیشن کمدی دکتر کاتز، درمانگر حرفه ای بسازیم - که اتفاقاً زمانی خود ساول، با بازی باب اودنکرک آن را بازی می کرد.

ایده این بود که هر هفته، یک استندآپ کمدین که احتیاج به مشاوره حقوقی دارد، با ساول دیدار کند. اما وینس گیلیگان، خالق Gould و Breaking Bad تصمیم گرفت که دنیای مفصل تر و جدی تری بسازد.

سریالی که خطهای نخستین داستانش چیزی به سادگی تهیه نکردن بلیط پارکینگ بود، بعدا تبدیل چیزی به عمق داستانی بهتره با ساول تماس بگیری شد.

ساول هم مثل هایزنبرگ رفته رفته تکامل پیدا کرد، او هم نبوغ خاص خود را داشت و هم نمی توانست از روی تیره شخصیت خود و نیز بازیگوشی بچگانه خود دست بردارد. اما حتی در تیره ترین شرایط، معصومیت خود را حفظ کرد و نمی توانست از حدی فراتر برود.

جیمی به این صورت به ساول، تبدیل شد و … فعلا به سبب پرهیز از اسپویل از نوشتن چیزهای دیگر خودداری می کنم.

منبع

منبع: یک پزشک

به "کل سریال بهتره با ساول تماس بگیری، ابتدا به صورت یک شوخی احمقانه بین سازندگان سریال بریکینگ بد آغاز شده بود و قرار نبود تبدیل به چیزی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کل سریال بهتره با ساول تماس بگیری، ابتدا به صورت یک شوخی احمقانه بین سازندگان سریال بریکینگ بد آغاز شده بود و قرار نبود تبدیل به چیزی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید