تازه ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران، عکس

به گزارش وبلاگ دریا، برند آمریکایی بیوک، که برای ایرانیان یادآور خودروهای قدرتمند و کشیده و با کیفیت است، پس از گذشت چندین سال به پیشرفتی بسیار چشمگیر رسیده است.

تازه ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: Buick Wildcat EV که سال گذشته معرفی گردید، سر و صدای زیادی به پا کرد. این خودرو با الهام از طراحی جسورانه خودروهای خاطره انگیزی مانند Wildcat اصلی و Riviera ساخته شده است. اگرچه Wildcat EV تقریباً هیچ شانسی برای فراوری ندارد، اما اخیراً در ویدیویی در پیج اینستاگرام جنرال موتورز دیزاین نشان داده شده است.

کانسپت موردبحث، ظاهر نو و آینده محصولات بیوک را به نمایش می گذارد. این خودروساز آمریکایی از وایلدکت الکتریکی، به عنوان محصولی با نمای جلوی برجسته و دارای پوزه کم ارتفاع، جلوپنجره ذوزنقه ای و چراغ های تیز نام می برد.

این طراحی تند و تیز بعلاوه در نمای کناری و رینگ های 18 پره به چشم می خورد. البته تلفیق این خطوط تند و تیز با خمیدگی نمای جانبی، جذابیت خاصی را پدید آورده است.

در بخش عقب نیز چراغ های L مانند را می بینیم که با پانل های بدنه همراه شده اند. این چراغ ها تا حدی مشابه نمونه های نصب شده در بخش جلو هستند. برجستگی و برآمدگی هایی با خروجی هوای متعدد همراه شده است.

  • قدرتنمایی کراس اور برقی نو چری/ تلفیق قدرت و زیبایی/ عکس

  • رونمایی مرموز مهمترین ماشین سایپا در سکوت!/عکس

تند و تیز بودن طراحی بعضی قسمت های بدنه به کابین وایلدکت هم نفوذ نموده است. نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات تفریح نیز جزو دیگر موارد قابل ذکر است. کنسول مرکزی نیز به صورت یکپارچه از داشبورد آغاز شده و به صندلی های عقب می رسد. این کنسول از گرافیک و رنگ منحصربه فردی استفاده می نماید و کاراکتر سبک وزن و جادار کابین را به نمایش می گذارد.

آمریکایی ها اظهار می دارند که کانسپت وایلدکت الکتریکی، دارای حالت Zen خواهد بود که نور کابین را کاهش می دهد، رایحه های خوش را پخش و ماساژور صندلی ها را فعال می نماید.

در حالی که این کوپه هرگز فراوری نشد، اما زبان طراحی آن در حال حاضر در خط فراوری بیوک نفوذ نموده است. ظاهر انویستا 2024 به شدت از این خودرو وام گرفته است و به این کراس اوور کوچک، ظاهری متمایز می دهد. این خودروساز تا سال 2024، اولین محصول الکتریکی خود را روانه بازار خواهد نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ دریا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تازه ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید