سریال و پخش خانگی

تصاویر ، خطرناک ترین تعقیب و گریز در سینما ، رشوه 40 هزار دلاری برای فیلمبرداری یک سکانس

فیلم ارتباط فرانسوی به داشتن یکی از فوق العاده ترین سکانس های تعقیب و گریز ماشینی در تاریخ سینما مشهور است، اما کارگردان این فیلم ویلیام فریدکین از روش های بسیار غیرمتعارف و حتی کاملا خطرناک برای ثبت آن استفاده کرد.

31 مرداد 1402

دانلود قسمت 1 سریال پدرخوانده فصل 2 (دانلود پدرخوانده قسمت 1 فصل دوم)

دانلود قسمت 1 پدرخوانده فصل دوم کامل، دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 1 فصل 2، دانلود قسمت 1 پدرخوانده فصل تازه، دانلود بازی پدرخوانده قسمت اول، خرید قانونی سریال پدرخوانده قسمت 1 حلال دانلود، دانلود قسمت اول پدرخوانده 2 نسخه کامل، دانلود فیلم ایرانی...

12 مرداد 1402

سومین جلد از مجموعه رمان های تلماسه هم به فارسی منتشر شد: بچه ها تلماسه

بچه ها تلماسه سومین رمان از مجموعه اصلی تلماسه نوشته فرانک هربرت است. این کتاب در سال 1976 منتشر شد و دنباله کتاب دوم مسیحای تلماسه Dune Messiah است. داستان آن ادامه حماسه خانواده آتریدس و درگیری های سیاسی و مذهبی است که در سیاره بیابانی آراکیس رخ می دهد.

25 اردیبهشت 1402

ببینید؛ تریلر فیلم گرن توریسمو قصه یک گیمر حرفه ای را تعریف می نماید

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم گرن توریسمو (Gran Turismo) منتشر شده که جزئیات بیشتری را در خصوص این فیلم و داستان واقعی آن که از یک گیمر که به یک راننده مسابقه تبدیل شده است، به نمایش می گذارد.

17 اردیبهشت 1402

تصاویر ، نخستین ماری که در ایران هنرپیشه شد ، خانم مار روی صحنه تئاتر

ملیسا مار پیتون 4متری ای است که در تئاتر تازه پری صابری، روی صحنه می رود. صاحب این مار هم کسی نیست جز امیر رهبری که حیوانات عجیب و متفاوتش را در فیلم ها و سریال هایی مثل مرد هزارچهره دیده ایم. این مطلب بازخوانی گزارشی است که سال 1387 در هفته نامه خبرنگاران...

15 اردیبهشت 1402

10 کاراکتر ماندگار فیلم های سینمایی که عینک به چشم می زنند

در طول تاریخ دور و دراز و متفاوت عینک ها، یک چیز همواره ثابت به جای مانده است: افرادی که عینک می زنند، اغلب به وسیله هم نوعان خود در جامعه طرد می شوند. گرچه این موضوع بیشتر جنبه ای از سلسله مراتب اجتماعی دنیای انسان ها است، متاسفانه برای مردم امری عادی...

20 فروردین 1402

متیو مک کانهی و وودی هارلسون دوباره همبازی شدند

یک سریال کمدی با بازی وودی هارلسون و متیو مک کانهی ساخته می گردد.

25 اسفند 1401

آواتار های سه بعدی به جلسات می آیند!

با وجود این ویژگی، کاربران بدون احتیاج به دوربین خود می توانند از آواتار های سه بعدی در جلسات استفاده نمایند.

25 اسفند 1401

10 کلیشه سمی انیمیشن های دیزنی

دیزنی یکی از پرکارترین استودیوهای فیلم سازی در سراسر دنیا است و عمده تولیداتش را هم فیلم های خانوادگی تشکیل می دهند. با وجود آثار کلاسیکی مثل شیرشاه (The Lion King) و پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) می توان ادعا کرد تقریبا همه مردم کره زمین حداقل یکی از فیلم های...

2 آذر 1401

معرفی فیلم Weird: The Al Yankovic Story

در سال های اخیر فیلم های بیوگرافی بسیاری ساخته شده اند که نیم نگاهی از زندگی برخی از مشهورترین افراد را برای بینندگان به ارمغان آوردند. حالا فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ (Weird: The Al Yankovic Story) نیز قصد دارد تا داستان خواننده و کمدینی به نام ویرد ال یانکوویچ...

23 مهر 1401

معرفی فیلم Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز

ژانر کمدی و عاشقانه از جمله ژانرهای محبوب و پربیننده سینما به شمار می رود که در سال جاری میلادی نیز فیلم عروسی شات گان (Shotgun Wedding) در این ژانر روی پرده سینماها اکران می شود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه بپردازیم.

19 مهر 1401

ببینید ، سکانسی از دستگیری عاملان زن آزاری ، پلیسی که عاملان پرونده های آزار را به دام می اندازد

سکانسی از سریال معمایی- جنایی خون سرد که به تازگی انتشار آن از شبکه نمایش خانگی شروع شده با حضور امیر آقایی منتشر شد.

30 مرداد 1401

کل سریال بهتره با ساول تماس بگیری، ابتدا به صورت یک شوخی احمقانه بین سازندگان سریال بریکینگ بد آغاز شده بود و قرار نبود تبدیل به چیزی گردد

دیشب بالاخره توانستیم قسمت نهایی Better Call Saul را ببینیم. طبق نظرسنجی که در اینستاگرام خبرنگاران انجام دادم، 60 درصد کاربرها از داستان قسمت نهایی راضی بودند و 40 درصد نه. هر دسته هم علت خاص خود را داشتند.

26 مرداد 1401

دختری که پژمان جمشیدی را غافلگیر کرد

سکانسی از اولین قسمت سریال آفتاب پرست کاری از برزو نیک نژاد که به تازگی پخش آن از شبکه نمایش خانگی شروع شده منتشر شد.

5 مرداد 1401

سریال کره ای بدشانس ازلی؛ ماجرای آشنایی با الهۀ خوشبختی

بدشانس ازلی سریال کره ای تازه ای است که از 25 خرداد پخش آن شروع شده است. داستان این سریال حال و هوایی کمدی و عاشقانه دارد و جنبه هایی جادویی و تخیلی هم در آن هست. نا این وو و سئوهیون نقش های اصلی را در این سریال بازی می نمایند.

2 مرداد 1401

هر نوع آگهی جذب بازیگر و هنرور برای سریال بی نشان جعلی است

تهیه کننده سریال بی نشان آگهی جذب هنرور منسوب به این پروژه را جعلی دانست و تأکید کرد اطلاعات این پروژه از کانال رسمی آن منتشر می گردد.

19 تیر 1401

هر آن چه درباره سریال ویلو دیزنی پلاس می دانیم

شاید به نظر بیاید که استودیوی لوکاس فیلم بیشتر وقت خود را در کهکشان های دور و حول داستان نجومی جنگ ستارگان سپری نموده و هم چنین به ماجراهای ایندیانا جونز پرداخته باشد اما آن ها یک بار با فیلم ویلو گریزی به ژانر فانتزی زدند.

18 تیر 1401

مهلت ارسال آثار به جشنواره جوشش تمدید شد

معاونت فرهنگی دانشگاه تهران اعلام نمود: مهلت ارسال آثار به جشنواره جوشش تا روز شنبه 31 اردیبهشت ماه تمدید شد.

10 تیر 1401

سرانجام عجیب سریال جزیره؛ شکست پروژه کارگردان خوش سابقه!

سریال نمایش خانگی کارگردان خوش سابقه تلویزیون، در قسمت آخر پایان ضعیف و رهاشده ای داشت. این سریال در پلتفرم فیلیمو در حال پخش بود و چندمین سریال فیلیمو بود که نیمه تمام رها شد.

9 اردیبهشت 1401

کوشش سازندگان نون خ برای رساندن آن به نوروز1402

خبرگزاری خبرنگاران-تهیه کننده سریال تلویزیونی نون خ از کوشش سازندگان این اثر برای رساندن آن به آنتن نوروز 1402خبر داد.

4 اردیبهشت 1401
تعداد: (33)