توسعه تحقیق و پژوهش با اتکا به توان داخلی

به گزارش وبلاگ دریا، خبرگزاری خبرنگاران-مجموعه های آزمایشگاهی خصوصی برای ارائه 7 خدمت فناورانه خود از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند می شوند.

توسعه تحقیق و پژوهش با اتکا به توان داخلی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دریا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این خدمات شامل طراحی آزمون، تولید نمونه اولیه، آماده سازی نمونه آزمون، کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی، آنالیز نمونه، تعمیر و نگهداری و تولید نرم افزار های آزمایشگاهی را حمایت می کند تا تحقیق و پژوهش در کشور بر مبنای توان داخلی توسعه یابد.

بهره مندی از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، بهره مندی از همه حمایت های قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، تخفیف های مالیاتی، تسهیلات لیزینگی خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، تخفیف در خرید تسهیلات بیمه و معافیت گمرکی از جمله مزایای عضویت مراکز آزمایشگاهی در پلتفرم شرکت های دانش بنیان است.

مراکز خصوصی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارایه کننده این خدمات از جمله مخاطبانی هستند که می توانند از این خدمات بهره مند شوند و فعالیت های خود را توسعه دهند.

مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری علاوه بر حمایت های مورد نظر قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات، با استفاده از ظرفیت های موجود در سایر دستگاه ها اقدام به ایجاد حمایت های متنوعی به منظور توسعه کسب و کار دانش بنیان کرده است که در مجموع بیش از 110 عنوان را شامل می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توسعه تحقیق و پژوهش با اتکا به توان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه تحقیق و پژوهش با اتکا به توان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید