گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از رویترز، هوش مصنوعی در ماه های اخیر صنعت فناوری را در قبضه خود گرفته است. در این میان گوگل و شرکت های دیگر چت بات های نوینی ابداع نموده اند که می توانند در محاورات به کاربران پاسخ دهند. بعلاوه هوش مصنوعی برای سرویس رسانی به آگهی دهندگان استفاده شده که همین امر به درآمدزایی شرکت یاری می نماید.

گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت

هرچند گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی برای آگهی دهندگان را معرفی نموده بود، اما اکنون این فناوری را به کار می گیرد تا به برندها یاری کند به اهداف دقیق تری برای تبلیغاتشان دست یابند.

یکی از ویژگی های تازه Demand Gen نام دارد و از هوش مصنوعی برای قرار دادن آگهی تصویری و ویدئویی سفارش دهنده در سراسر محصولات گوگل مانند جی میل، یوتیوب و غیره استفاده می نماید.

به این ترتیب نیازی نیست آگهی دهندگان درباره مکان قرار گرفتن محتوای خود زیاد فکر نمایند و در عوض فناوری این کار را انجام می دهد.

ویژگی دوم از هوش مصنوعی برای قرار گرفتن تبلیغ در برترین مکان مورد نظر استفاده می نماید و هدف نیز به حداکثر رساندن بازدیدها از ویدئو آگهی است.

تست های اولیه نشان می دهد آگهی ویدئویی برندهای مختلف 40 درصد بیشتر مشاهده شد. با استفاده از هوش مصنوعی، برندها می توانند روی استراتژی بازاریابی شان بیشتر تمرکز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید