5 وسیله ضروری که نشیمن شما باید داشته باشد

به گزارش وبلاگ دریا، اگر قصد دارید یک دکوراسیون شیک و مجذوب کننده برای خانه انتخاب کنید، بهتر است لیستی از وسایل ضروری و مورد احتیاج یک دکوراسیون خوب و اصولی را بدانید.

5 وسیله ضروری که نشیمن شما باید داشته باشد

اصولا نشیمن منزل مهم ترین فضایی است که طراحی دکوراسیون آن باید با دقت و سلیقه بیشتری انجام گردد. چون مهمان ها و اعضای خانواده بیشترین اوقات با هم بودن را در چنین مکانی از منزل سپری می نمایند. در این مطلب از وبلاگ دریا به معرفی وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل پرداخته می گردد.

کوسن و بالشتک ها

دو علت برای استفاده از کوسن ها در دکوراسیون وجود دارد. اولین علت ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و نشستن است. علت دیگر تزیینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ ها و بافت ها و متریال های به کار رفته در فضا است که می تواند متناسب با فصول و سبک ها و تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد کند.

پتوهای سبک و ملحفه هایی با بافت های متفاوت

این اکسسوری شیک چندین عملکرد را در کنار هم دارد. برای فصول سرد و القای تم فصل زمستان به نشیمن یا برای تغییر دادن و افزودن رنگ به دکوراسیون می تواند ایده ای بسیار مناسب باشد. با به کارگیری بافت های مختلف می تواند همخوانی بیشتری در فضا ایجاد نموده و زیبایی و کارایی بیشتری را به فضا بیفزاید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب شیک ترین مدل پرده برای چیدمان منزل سر بزنید.

چیزی که احساس زندگی و شادابی را به فضا ببخشد

هر اتاق نشیمن احتیاج به چیزی دارد که آن را زنده کند. رنگ های شاد استفاده از طرح گل ها و نقش های شاد در دیوارها یا استفاده از نقاشی ها و آثار هنری بسیار فضا را تغییر می دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل های طبیعی در نشیمن بسیار فضا را زنده و پویایی را در نشیمن افزایش می دهد.

شمع ها

یکی از وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل استفاده از شمع است. شمع آرامش زیبایی فضا را بیشتر نموده و تمی منحصربه فرد در فضا ایجاد می نماید. رایحه حاصل از انواع معطر شمع همین طور ایجاد نورکم در فضای نشیمن، فضایی مطلوب و هنرمندانه را ایجاد می نماید و برای قرارگیری روی میزهای جلو مبلی یا قهوه خوری نیز می تواند بسیار مناسب باشد. در واقع شمع با ایجاد نور کم می تواند فضایی آرامش بخش را برای مواقع استراحت و احتیاج به آرامش مهیا سازد.

المانی شخصی و مورد علاقه

مهم ترین چیزی که باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید چیزی است که برای شما بسیار شخصی و معنی دار باشد. می تواند یک اثر هنری، یک عکس یا انواع اکسسوری هایی باشد که برای شما منحصربه فرد محسوب می گردد.

منظور از المان شخصی چیزی است که نمی توان به فروشگاه رفت و آن را خریداری نمود. وسیله ای منحصر به شما که احساسی خاص را به علتی شخصی در شما ایجاد می نماید و فضای نشیمن منزل شما را از دیگران متفاوت می سازد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی گل می دهند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "5 وسیله ضروری که نشیمن شما باید داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 وسیله ضروری که نشیمن شما باید داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید