آیا سفر در نوروز 1401 امکان پذیر است؟

به گزارش وبلاگ دریا، با رسیدن به نیمه دوم سال نگاه همه کسانی که اهل سفر و گردشگری هستند به طور غیر ارادی به سمت نوروز دوخته می شود.

آیا سفر در نوروز 1401 امکان پذیر است؟

به گزارش وبلاگ دریا، بنابراعلام ژیوار، امید بر این است که با افزایش سرعت واکسیناسیون عمومی تا نوروز 1401 بتوان دلی از عزا درآورد و یک سفر خوب تدارک دید. مجریان تورهای داخلی و خارجی منتظر کوچکترین بهانه برای راه اندازی دوباره تورهای خود هستند. از بین مقاصد محبوب، همیشه تور اروپا پیشتاز بوده است و بالاخص تور اروپا نوروز 1401 از اهمیت بیشتری برخوردار است. از طرفی قدرت مردم برای خرید تورهای اروپایی کاهش پیدا کرده است و از این رو تمرکز بیشتری روی تورهای داخلی خواهد بود.

خرید توراروپا نوروز 1401 درست یا غلط؟

برای رفتن به اروپا کاری به نوروز 1401 نداشته باشیم. مثل تمام تورهای اروپایی دیگر شما نیاز به یک ویزای شینگن دارید و پروزا رفت و برگشت و هتل و سایر خدمات تور. از این رو باید به یک آژانس مطمئن در زمینه تورهای اروپا مراجعه کنید و بس.

از طرفی برای اخذ ویزای شینگن در این دوران کرونا باید یک کارت واکسن کرونا حاوی QR-Code هم دریافت نمایید. با تکمیل این موارد و انتخاب توراروپا نوروز 1401 امید به برگزاری تورهای نوروزی بیشتر از قبل در جامعه گردشگری رونق دارد.

قیمت تورهای اروپا نوروز 1401 چند است؟

با توجه به نوسانات ارز در ماه های اخیر، توانایی مردم برای خرید تور اروپا نوروز 1401 بسیار پایین آمده است. به طور قطع نمی توان اظهار داشت که قیمت تورهای اروپا تا نوروز 1401 چه فرایندی را طی خواهد کرد. اما پیش بینی آژانس های مسافرتی و هواپیمایی این است که یک نمودار صعودی برای تورهای اروپایی در راه است. از طرفی نوع هواپیمایی و هتل و مدت روزهای اقامت و سایر خدمات تور همگی بر افزایش و یا کاهش قیمت تور اروپا نوروز 1401 اثر خواهد گذاشت. همچنین میزان سودی که آژانس های مسافرتی از تورهای نوروز 1401 برای خود برمی دارند هم برقیمت تور اروپا نوروز 1401 اثر دارد.

ویزای شینگن در دوران کرونا برای تور اروپا نوروز 1401 صادر می شود؟

با توجه به فرایند واکسینه شدن مردم جهان و کمرنگ شدن کووید- 19 در سرتاسر جهان امکان سفر برای مسافران بازهم فراهم شده است و پیش بینی می کنیم تا سرانجام سال 1400، بیش از 75 درصد سفرهای داخلی و خارجی به روزهای پررونق خود برگردند. از این رو باید با حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی روبرو شویم. در این بین بازار ویزای شینگن داغ و داغ تر از همیشه خواهد شد. مانند قبل تمام مدارک ویزای شینگن را باید آماده داشته باشید. برای آگاهی از مدارک ویزای شینگن روی آن کلیک کنید.

لیست بهترین مکان ها برای سفر در نوروز 1401

تجربه 15 ساله ژیوار در زمینه تورهای اروپایی این اجازه را به ما خواهد داد تا مسافران را به اطمینان برسانیم که همیشه بهترین گزینه ها را به آن ها پیشنهاد خواهیم داد. فرانسه و ایتالیا همیشه تورهای پرفروش ما هستند. در این بین تورهای هلند و سوئیس نمود کمرنگ تری دارند اما باید بدانید که این کشورها جاذبه های متفاوت تری نسبت به فرانسه و ایتالیا دارند. کشور اسپانیا به تنهایی می تواند بهترین خاطره را از سفر در نوروز 1401 برایتان ایجاد کند. تمام کشورهای اروپایی زیبایی های خاص خود را دارند تنها باید شما انتخاب کنید. کشور اتریش به تنهایی پتانسیل دارد تا 12 روز نوروز را در آن سپری کنید.

جمع بندی

برای خرید تور اروپا نوروز 1401 حتماً باید از طریق آژانس های معتبر و شرکت های خوش نام اقدام کنید. در این بین شرکت های سودجو همیشه درصدد ایجاد یک تب و تاب در بازار تورهای اروپایی هستند. همان طور که در بالا عرض کردیم تا سه ماه از قبل تور اقدام به خرید آن نکنید، این بازه سه ماهه، ایده آل ترین بازه برای خرید تور خواهد بود.

سرانجامی رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آیا سفر در نوروز 1401 امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سفر در نوروز 1401 امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید