برترین راه دریافت ویزای شینگن ، از کدام سفارت اقدام کنیم؟

به گزارش وبلاگ دریا، متقاضیان ویزای شینگن می توانند یکی از 26 سفارت عضو در این اتحادیه را برای دریافت وقت و انگشت نگاری انتخاب نمایند. هر چند که متقاضیان برای مشخص محل انگشت نگاری محدودیتی نداشته و دستی باز دارند اما هریک از سفارت ها حتی با وجود مراحل و مدارک مشابه قوانین و سخت گیری های خود را برای صدور ویزای شینگن دارند. با این وصف این سؤال پیش می آید که برترین راه دریافت ویزای شینگن کدام است؟ در ادامه می خوانیم.

برترین راه دریافت ویزای شینگن ، از کدام سفارت اقدام کنیم؟

تمامی کشورهای عضو در اتحادیه شینگن از یک قانون معین برای دریافت ویزا به متقاضیان پیروی می نمایند؛ اما بعضی از کشورها به علت مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شرایط ساده تر و بعضی نیز سخت گیری های بیشتری را اعمال می نمایند. در هر صورت اما متقاضیان از هر کشوری که ویزای شینگن خود را دریافت نموده باشند می توانند به سایر کشورهای عضو در این اتحادیه سفر نمایند. به علت سختگیری بعضی از کشورها بیشتر متقاضیان در پی برترین راه دریافت ویزای شینگن و انتخاب راحت ترین سفارت هستند.

کشورهای عضو پیمان شینگن

قبل از پرداختن به عنوان برترین راه دریافت ویزای شینگن ضروری است بدانیم که کشورهای عضو در این اتحادیه کدام ها هستند، چرا که چنانچه اشاره شد با دریافت ویزا به وسیله هریک از سفارت های این حوزه می توان به سایر کشورهای عضو در اتحادیه شینگن نیز سفر کرد. آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس 26 کشور هم پیمان شینگن هستند؛ اما نکته اینجاست این کشورها باوجود توافق مشترک قانون های یکسانی جهت صدور ویزا ندارند به این معنی که بعضی از کشورها شرایط سخت تری را اعمال نموده و در آنالیز مدارک بسیار قاطعانه عمل می نمایند. در ادامه راحت ترین و سخت گیرترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن را آنالیز می کنیم.

صدور ویزای شینگن در کدام کشورها راحتتر است؟

اینکه صدور ویزای شینگن در کدام کشورها راحتتر است با یک آنالیز ساده معین می گردد. آمار تعداد درخواست های ویزا و تعداد ویزاهای صادر شده در مقبل ریجکتی ها نشان دهنده راحت بودن یا سخت گیر بودن کشورهای حوزه شینگن می باشد. طبق آمارهای منتشر شده در چند سال اخیر کشورهای ایسلند، فنلاند، لیتوانی، اسلونی، لتونی، لهستان، اسلواکی، یونان و لوکزامبورگ کشورهایی هستند که بالاترین تعداد صدور ویزا و کمترین آمار ریجکتی را داشته اند. از آن رو چنانچه نقطه ورود یا اینکه به وسیله کدام کشور ویزای شینگن را دریافت نموده اید برایتان در درجه دوم اهمیت واقع شده است بهتر است به وسیله یکی از کشورهای اعلام شده برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید.

سخت ترین کشور برای گرفتن ویزای شینگن

در پاراگراف قبل دیدیم که برترین راه دریافت ویزای شینگن اقدام به وسیله کشورهایی ست که آمار بالای صدور ویزا را به خود اختصاص داده اند؛ اما در مقابل بایستی فهرست سخت گیرترین کشورها را برای صدور ویزای شینگن را نیز مورد آنالیز قرار دهیم. طبق آمار منتشر شده کشو. رهای آلمان، مالت، بلژیک و فرانسه بیشترین تعداد ریجکتی را به خود اختصاص داده اند، از همین رو در بین سخت گیرترین کشورها در راستای صدور ویزای شینگن قرار می گیرند. متقاضیانی که به وسیله کشورهای فوق برای دریافت وقت سفارت اقدام می نمایند بایستی مدارک را بدون نقص و کامل ارائه داده و ترجیحاً سابقه دریافت ویزای شینگن را در پاسپورت خود داشته باشند. همکاران ما در واحد ویزا در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

ویزای شینگن کدام کشور مقرون به صرفه تر است؟

هزینه وقت سفارت، هزینه دریافت ویزا و ورودی سفارت هزینه های دریافت ویزای شینگن را تشکیل می دهند. اینکه هر سفارت چه مبلغی را برای ورودی و سایر هزینه ها دریافت می نماید، نشان می دهد که ویزای شینگن کدام کشور مقرون به صرفه تر است! به طور معمول هزینه ورودی سفارت ها بین 60 تا 90 یورو است که با توجه به نرخ یورو روز اختلاف 40 یورویی نیز بسیار قابل توجه می باشد. البته هزینه ترجمه مدارک را نیز باید به هزینه ورودی و وقت سفارت اضافه نمود. البته متقاضیان می توانند برای تسهیل فرایند دریافت ویزا با همکاران ما در واحد ویزا در ارتباط باشند. کارشناسان ما مشاوره های لازم را در این خصوص ارائه داده و تمام هزینه ها را محاسبه می نمایند بدین ترتیب متقاضیان دیگر دغدغه ای برای پرداخت هزینه نخواهند داشت. در ادامه مطلب برترین راه دریافت ویزای شینگن درباره انواع ویزا صحبت خواهیم کرد.

انواع ویزای شینگن

ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای درمانی انواع ویزاهای شینگن را تشکیل داده و تمام کشورهای عضو در این اتحادیه نیز امکان صدور انواع ویزا را برای متقاضیان دارند؛ اما این ویزای توریستی ست که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته و بیشترین متقاضی را دارد. افراد برای دریافت ویزای توریستی شینگن بایستی مدارک شغلی و اقتصادی معتبر را ارائه داده و افسر سفارت را قانع نمایند که در کشور خود راد ای موقعیت شغلی مناسب بوده، بعلاوه از پس هزینه های سفر برآمده و قصد اقامت دائم در حوزه شینگن را ندارند. ارائه برنامه سفر یا دعوت نامه نیز احتمال دریافت ویزای شینگن، حتی از سخت گیرترین کشورها را افزایش می دهد.

مراحل اخذ ویزای شینگن

در انتهای مطلب برترین راه دریافت ویزای شینگن مراحل اخذ ویزا را آنالیز می کنیم. از هریک از سفارت ها برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید باید این مراحل را پشت سر بگذارید: مدارک مورد احتیاج را تهیه و ترجمه کنید، از سفارت مورد نظر جهت انگشت نگاری و تحویل مدارک وقت بگیرید، در روز و ساعت معین شده در دفتر سفارت حضور پیدا نموده و در نهایت منتظر باشد تا جواب درخواست شما اعلام گردد. جهت دریافت ویزای شینگن و رزرو تور اروپا می توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

با ویزای شینگن به کدام کشورها می توان سفر کرد؟

چه افرادی می توانند برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایند؟

مدت زمان صدور ویزای شینگن

چه افرادی می توانند برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایند؟

افتخارات آژانس هواپیمایی وبلاگ دریا

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک

به "برترین راه دریافت ویزای شینگن ، از کدام سفارت اقدام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین راه دریافت ویزای شینگن ، از کدام سفارت اقدام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید