با این روش ها برترین جایگاه هواپیما را انتخاب کنید

به گزارش وبلاگ دریا، اینکه چگونه یک جایگاه مناسب در هواپیما داشته باشیم که در هنگام پرواز آسوده و راحت باشیم نیازمند اطلاعاتی است که در اینجا خبرنگاران به شما خواهد گفت. متاسفانه در بعضی از موارد نمیتوان آرامش صد در صدی را تضمین کرد حتی اگر برترین جایگاه هواپیما را نیز در اختیار داشته باشید ممکن است صدای بچه ای که در حال گریه کردن است شما را آزار دهد. این مورد نه تنها در هواپیما بلکه در بیشتر جاها که لازمه آن آرامش و سکوت است ممکن است وجود داشته باشد. اما فارغ از هرگونه مساله جانبی، انتخاب یک جایگاه خوب در موارد مختلف مخصوصا اگر در آغاز تور گردشگری باشد به شما حس خوبی را منتقل خواهد نمود. اگر قصد سفر با هواپیما را به یک کشور خارجی داشته باشید اهمیت این موضوع صدها برابر بیشتر میشود. ما دوست داریم شما سفر بسیار خوبی را تجربه نمایید بنابراین به اطلاعاتی که خبرنگاران در ادامه به شما خواهد داد توجه نمایید.

با این روش ها برترین جایگاه هواپیما را انتخاب کنید

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

افرادی که برای اولین بار است بلیط هواپیما را بدون حضور در یک آژانس هواپیمایی خریداری مینمایند باید بدانند که تعیین کردن جای جایگاه در هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان پذیر نیست مگر در شرایطی که سفر شما خارجی باشد و ایرلاین نیز به شما اجازه چک این check in آنلاین پرواز را بدهد. در این صورت 48 یا 24 ساعت قبل از پرواز میتوانید برای انتخاب جایگاه مناسب خود به وسیله سایت آن ایرلاین اقدام کنید.

موضوع دیگری که برای خیلی از افراد سوال ایجاد می نماید این است که آیا خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما در نوع جایگاه های انتخابی تاثیر گذار است. پاسخ این پرسش را می توان در 2 بخش ارائه کرد. نخست آنکه در هیچ کدام از ایرلاین های داخلی این موضوع مصداق ندارد و در بخش دوم نیز که مربوط به پروازهای خارجی است فقط به نوع صنذلی های انتخابی در چک این آنلاین این اتفاق خواهد افتاد و این مربوط به انتخاب جایگاه های نزدیک پنجره است. بنابراین بلیط مقرون به صرفه هواپیما هیچ تاثیری در کیفیت جایگاه یک هواپیما نخواهد داشت و هر همه اشخاصی که بلیط اکونومی خریداری می نمایند دارای کیفیت جایگاه یکسانی هستند.

کدام جایگاه هواپیما جای بیشتری دارد؟

جایگاه هایی در هر هواپیما وجود دارد که به آن seat exit گفته می گردد و دقیقاً رو به روی درب خروج اضطراری هواپیما هستند. اگر جایگاه های یک هواپیما را ایرلاین مربوطه تغییر نداده باشد و جلوی جایگاه خروج اضطراری باز باشد، این جایگاه ها بیشترین فضای خالی را در روی شما دارند و برای افراد قد بلند و پا دراز مناسب میباشند.اگر به فکر امنیت خود نیز هستید جایگاه های عقب هواپیما از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

چیدمان جایگاه های هر هواپیما به چه صورت است؟

منبع: تریپ

به "با این روش ها برترین جایگاه هواپیما را انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش ها برترین جایگاه هواپیما را انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید