ببینید؛ تریلر فیلم گرن توریسمو قصه یک گیمر حرفه ای را تعریف می نماید

به گزارش وبلاگ دریا، به تازگی تریلر جدیدی از فیلم گرن توریسمو (Gran Turismo) منتشر شده که جزئیات بیشتری را در خصوص این فیلم و داستان واقعی آن که از یک گیمر که به یک راننده مسابقه تبدیل شده است، به نمایش می گذارد.

ببینید؛ تریلر فیلم گرن توریسمو قصه یک گیمر حرفه ای را تعریف می نماید

این فیلم داستان جان ماردنبرو (Jann Mardenborough)، یک بازیکن حرفه ای گرن توریسمو را روایت می نماید که برنده یک سری مسابقات با موضوع این سری می گردد. این مسابقات به او یاری می نمایند تا یک راننده واقعی مسابقات اتومبیل رانی گردد. در این فیلم آرچی مدکوی (Archie Madekwe) در نقش ماردن بارو و دیوید هاربر (David Harbour) در نقش مربی او جک سالتر (Jack Salter) بازی می نمایند. حال سونی پیکچرز تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر نموده است که اطلاعات بیشتری در خصوص داستان به تصویر می کشد.

تریلر به تبدیل شدن ماردنبرو از یک گیمر ماهر به یک راننده حرفه ای به یاری سالتر می پردازد. جزئیات داستانی در تریلر بر مردی تاکید دارند که رویاهایش برای تبدیل شدن به یک راننده واقعی ماشین مسابقه در حال زنده شدن است. علاوه بر این، پوستری از فیلم نیز منتشر شده که در زیر قابل مشاهده است.

فیلم گرن توریسمو به وسیله نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردانی می گردد که بیشتر برای فیلم های علمی تخیلی مانند District 9 و Chappie شناخته می گردد. در واقع این اولین باری است که بلومکمپ فیلمی را کارگردانی می نماید که علمی تخیلی نیست، اما همچنان حاوی نوعی انرژی بالایی خواهد بود که در آثار قبلی اش یافت می گردد. از طرفی برخلاف دیگر آثار اقتباسی مانند سریال لست آو آس یا فیلم برادران سوپر ماریو، گرن توریسمو به جریان داشتن در دنیایی تخیلی، یک داستان واقعی را اقتباس می نماید.

تصمیم به ساخت فیلم گرن توریسمو در خصوص شروع حرفه ماردنبرو به این معنی است که این فیلم می تواند خود را از سایر اقتباس های بازی های ویدیویی متمایز کند. این فیلم بعلاوه اتومبیل های واقعی را در پیست مسابقه به نمایش می گذارد و بلومکمپ قبلا تمایل خود را برای ایجاد یک حس واقعی در فیلم ابراز نموده بود. این نوید می دهد که صحنه های مسابقه مانند بازی ها همانقدر پر انرژی خواهند بود.

گرن توریسمو در 11 آگوست (20 مرداد) اکران خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر فیلم گرن توریسمو قصه یک گیمر حرفه ای را تعریف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر فیلم گرن توریسمو قصه یک گیمر حرفه ای را تعریف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید