جیمز باند بعد از ونوم 2 در رده دوم ایستاد

به گزارش وبلاگ دریا، قسمت دوم فیلم ونوم محصول سونی توانست در باکس آفیس آخر هفته بین المللی قدرتمند ظاهر گردد و 62.3 میلیون دلار بفروشد.

جیمز باند بعد از ونوم 2 در رده دوم ایستاد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ دریا به نقل از ورایتی، با ادامه فروش ونوم 2 در بازار جهانی، فروش کل بین المللی این فیلم ابرقهرمانی به 283.7 میلیون دلار رسید. این فیلم در آخر هفته ای که گذشت وارد 44 بازار بین المللی تازه از جمله بازار های مهمی مانند بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و هند شد.

این فیلم در روز های آینده بعلاوه وارد بازار های فرانسه و آلمان خواهد شد و بعد از آن در نوامبر به استرالیا و در دسامبر به ژاپن می رسد.

فیلم زمانی برای مردن نیست ساخته ام جی ام و ایان با اکران بین المللی به وسیله یونیورسال توانست به عملکرد بین المللی خوب خود ادامه دهد. آخرین قسمت فیلم های 007 با نقش آفرینی دنیل کریگ 54 میلیون دلار دیگر در خارج از آمریکا فروخت و به این ترتیب مبلغ کل فروش جهانی خود را به 447.5 میلیون دلار رساند.

این فیلم هنوز در چین که بزرگ ترین بازار است اکران نشده و قرار است از بیست ونهم اکتبر به آنجا برسد، اما فیلم تا به حال توانسته عملکرد مخصوصاً خوبی در بریتانیا و ایرلند داشته باشد و 92.9 میلیون دلار بفروشد.

فیلم تل ماسه برادران وارنر هم به فروش پیروز خود در سطح بین المللی ادامه داد و این در حالی است که از هفته آینده وارد بازار آمریکا می گردد. این اقتباس جاه طلبانه از داستان های علمی تخیلی فرانک هربرت در آخر هفته ای که گذشت 8.5 میلیون دلار فروخت که شامل اکران در ژاپن، اندونزی، مالزی و یونان می گردد. تل ماسه تا اینجا 129.3 میلیون دلار فروخته است.

آخرین دوئل با نقش آفرینی آدام درایور، مت دیمون و بن افلک بعد از نمایش ضعیف در داخل آمریکا، حضور بین المللی خوبی هم نداشت. این فیلم در 37 کشور فقط 4.2 میلیون دلار فروخت که مجموع جهانی اش را به 9 میلیون دلار رساند.

شانگ چی و افسانه 10 حلقه دیزنی هم 3.6 میلیون دلار دیگر فروخت و مبلغ جهانی اش به 414.3 میلیون دلار رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جیمز باند بعد از ونوم 2 در رده دوم ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز باند بعد از ونوم 2 در رده دوم ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید