برترین بیلدهای دیابلو ایمورتال؛ بیشترین بازده را از کلاس مورد علاقه تان بگیرید

به گزارش وبلاگ دریا، مجموعه دیابلو (Diablo) هواداران زیادی در جهان دارد. به همین علت زمانی که بلیزارد تصمیم به ساخت یک عنوان موبایل از آن ها گرفت، استقبال شدیدی از آن شد. بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) نام بازی موبایل سری دیابلو است.

برترین بیلدهای دیابلو ایمورتال؛ بیشترین بازده را از کلاس مورد علاقه تان بگیرید

عناوین دیابلو در سبک نقش آفرینی بوده و یکی از مهم ترین شاخصه های سبک نقش آفرینی، قابلیت پیشرفت و ساخت یک کاراکتر است. با وجود مشکلاتی که در این مدت برای ایمورتال وجود داشت، این بازی همچنان هواداران خود را دارد. پس اگر قصد مقابله با آن را ندارید، بهتر است کرکتر قدرتمندی را بسازید تا در بازی قوی شوید.

در این راهنما مواردی ذکر شده که لزوماً احتیاجی به پرداخت هزینه برای دریافت ندارند. به همین علت شما به پیشرفت در بازی نیز می توانید این موارد را بسازید. بدست آوردن آیتم های افسانه ای (Legendary) بسیار سخت است. با این حال می توان با کوشش بسیار آن ها را نیز بدست آورد. پس اگر هوادار بازی دیابلو ایمورتال هستید، با ما همراه باشید:

1. بربر (Barbarian)

برزرکر (Berserker)

توانایی ها (Skills): Lacerate ،Furious Charge ،Hammer of the Ancients ،Whirlwind و Wrath of the Berserker

زره (Armour): برای سر Lasting Hate، برای شانه The Coming Storm، برای کمر Trackers Rage و برای پاها Determination یا Screaming Fury

سلاح: برای دست اصلی Eager Maelstorm و برای دست دیگر Broken Soul

الماس های افسانه ای (Legendary Gems): Berserkers Eye، Chained Death، Caarsens Invigoration، Seleds Weakness، The Hunger و Mocking Laughter

ویژگی ها (Attributes): Strength، Fortitude و Vitality

کلاس بربرها (Barbarian) یک کلاس بسیار راحت است. شما وارد جمعی از دشمنان شده و آغاز به مبارزه می کنید. حال اگر شما چیزی که ما به شما معرفی کردیم را بهره ببرید، طول Wrath of the Berserker بیشتر خواهد شد. همینطور اینکه ضربات شما با استفاده از موارد دیگر قوی تر خواهند شد. پس زمانی که شما به دشمنان نزدیک شوید، ضربات سهمگین تری را وارد خواهید کرد.

برای الماس های کمیاب ما کوشش کردیم به مواردی اشاره کنیم که چندان نایاب نباشند. برای مثال استفاده از Chained Death و Caarsens Invigoration باعث خواهد شد تا ضربات اصلی شما سرعت و قدرت بیشتری داشته باشند. همینطور اینکه Seleds Weakness دشمنان خاص را به سمت شما جذب خواهد نمود. در زمینه سلاح نیز ما مواردی را انتخاب کردیم که محدوده آسیب رسانی شما را توسعه می دهند. به همین علت شما به راحتی تعداد زیادی از دشمنان را از بین خواهید برد.

2. نکرومانسر (Necromancer)

لیچ (Lich)

توانایی ها: Soulfire, Skeletal Mage, Command Golem, Command Skeletons, Bone Armor

زره: سر Skullveil، شانه Synods Anointing، کمر Parting Gift و پاها Graven Bulwark

سلاح: Desolatoria در دست اصلی و Welcome End در دست دیگر

الماس های افسانه ای: Freedom and Devotion, Followers Burden, Seleds Weakness, Chained Death, Black Rose

ویژگی ها: Intelligence, Willpower, Vitality

اگر شما می خواهید با نکرومانسر بازی کنید، باید از توانایی خاص آن یعنی زنده کردن موجودات مرده بهره ببرید. حال با توجه به مواردی که ما در اختیار شما قرار دادیم، شما توانایی احضار یک ارتش از اسکلت های متحرک را خواهید داشت. همینطور اینکه ارتش شما بسیار قدرتمند خواهد بود و در برابر دشمنان نیز بسیار خوب عمل خواهد نمود. با استفاده از Welcome End شما نه تنها موجودات مرده را زنده خواهید کرد بلکه کرکتر شما نیز به یک موجود کشنده تبدیل خواهد شد.

همینطور اینکه سلاح Desolatoria تمام دوستان شما را به گالم (Golem) تبدیل خواهد نمود که بسیار قدرتمند هستند. الماس های افسانه ای استفاده شده در این ساختار، قدرت موجودات احضار شده را بیشتر خواهد نمود. همینطور اینکه ضربات شما بسیار سریع تر و مهلک تر خواهد بود.

3. جنگ جوی صلیبی (Crusader)

سپردار (Shielder)

توانایی ها: Sacred Fire, Spinning Shield, Shield Charge, Shield Glare, Judgement

زره: سر Questors Mien، شانه Barbed Council، کمر Hungerfire Chiton و پاها Shieldswathe

سلاح: در دست اصلی The Bristle و در دست دیگر Constant Scrutiny

الماس های افسانه ای: Pain of Subjugation, Defiant Soul, Seleds Weakness, Chained Death

ویژگی ها: Strength, Vitality, Fortitude

کلاس جنگ جوی صلیبی بیشتر در خصوص محافظت و استفاده از سپر است. به همین علت شما نیز باید این مورد را ارتقاء دهید. Questors Mien به شما اجازه خواهد داد تا به مقدار بیشتری از سپر خود بهره ببرید. همینطور اینکه Hunger Fire باعث می شود تا یک موج را به سمت دشمنان پرتاب کنید. موارد دیگر نیز باعث خواهند شد تا استفاده از سپر شما به بهینه ترین حالت ممکن باشد.

مهم ترین الماس های شما Pain of Subjunction و Defiant Soul هستند. اولی آسیب شما را به دشمنان گیج شده را زیاد خواهد نمود. شما با استفاده از موارد مختلف می توانید حواس دشمنان را پرت نموده و بعد به آن ها آسیب بزنید. مورد دوم هم به دشمنان نزدیک شما زمانی که از سپر بهره ببرید، آسیب خواهد زد.

4. مانک (Monk)

مانک منفجر شونده (Exploding Monk)

توانایی ها: Fists of Thunder, Flying Dragon, Mystic Allies, Exploding Palm, Seven-Sided Strike

زره: سر Crippling Insight، شانه Disciples Weight، کمر Breath of Incense و پاها Inner Rhythm

سلاح: در دست اصلی Spirits Reach و در دست دیگر Reaching Rebuke

الماس های افسانه ای: Chained Death, The Hunger, Caarsens Invigoration, Berserkers Eye, Freedom and Devotion

ویژگی ها: Strength, Fortitude, Vitality

این ساختار مانک به یکی از جالب ترین قابلیت های کلاس مانک، تغییر کوچکی می دهد. نام این قابلیت Exploding Palm است. حال دو مورد Crippling Insight و Inner Rythm هر دو این قابلیت را بهتر خواهند کرد. از طرفی آسیب آن را بیشتر نموده و همینطور اینکه سرعت بازیابی آن را نیز افزایش می دهند. موارد دیگر نیز باعث تقویت این قابلیت خواهند شد. علت آن هم کلیدی بودن Exploding Palm است.

همینطور اینکه در این ساختار نیز ما از الماس های نه چندان کمیاب استفاده کردیم. به علت اینکه شما برای بدست آوردن الماس ها باید کوشش زیادی بکنید. حال این الماس ها راحت تر پیدا می شوند. الماس The Hunger جان شما را پس از کشتن دشمنان بازیابی خواهد نمود. به علت اینکه جان مانک نسبتاً کم است داشتن این الماس بسیار یاری کننده خواهد بود.

5. شکارچی شیطان (Demon Hunter)

انتقام جو (Revenger)

توانایی ها: Crossbow Shot, Daring Swing, Rain of Vengeance, Multishot, Vengeance

زره: سر Vision of the Lost، شانه Hailstone Shoulders، کمر Heart of Vengeance و پاها Ruinous Path

سلاح: در دست اصلی Flamespite و در دست دیگر The Hungerer

الماس های افسانه ای: Caarsens Invigoration, Chained Death, Berserkers Eye, Everlasting Torment, Power and Command

ویژگی ها: Strength, Fortitude, Vitality

به طور کلی شکارچی شیطان از لحاظ حملات دوربرد قدرتمند است. شما می توانید موارد مختلف را به سمت دشمنان پرتاب نموده و یا اینکه از تله بر علیه آن ها بهره ببرید. همینطور اینکه شما باید کوشش کنید که چندان آسیب نبینید. ساختاری که به شما معرفی می کنیم بیشتر حول توانایی Vengeance می شود. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد تا موارد بیشتری را به سمت دشمنان پرتاب کنید. Vision of the Lost برای این قابلیت بسیار کلیدی است. به علت اینکه باعث می شود تا پس از هر کشتن دشمن، شما سریعاً قابلیت خود را بازیابی کنید.

با استفاده از Hailstone Shoulders شما می توانید موارد مختلف را اطراف خود پرتاب نموده تا دشمنان به شما نزدیک نشوند. سلاح های انتخاب شده به شما قابلیت شلیک چند تیر همزمان را خواهد داد. همینطور اینکه FlameSpite دشمنان را شعله ور خواهد نمود. پس قابلیت های انتخاب شده برای مبارزه با تعداد زیادی از دشمنان مناسب است. الماس ها نیز به گونه ای انتخاب شدند تا ضربات شما سریع تر و سهمگین تر باشند.

6. جادوگر (Wizard)

کرایومنسر (Cryomancer)

توانایی ها: Electrocute, Ray of Frost, Scorch, Meteor, Ice Crystal

زره ها: سر Vision of the Frozen Path، شانه Phoenix Mantle، سینه Starcallers Drapery و پاها Frostwalkers

سلاح: در دست اصلی Electrospike و در دست دیگر Azkalors Fire

الماس های افسانه ای: Chained Death, Trickshot Gem, Pain of Subjugation

ویژگی ها: Intelligence, Willpower, Vitality

یکی از موارد جالب در خصوص این ساختار جادوگر، این است که قابلیت های جادویی را تبدیل به قابلیت های یخی می نماید. این کار به این علت انجام می شود که هم آسیب سرما به دشمنان وارد شود و هم مقدار آسیب وارده افزایش زیادی داشته باشد. دو مورد Pheonix Mantle و Starcallers Drapery باعث می شوند تا حرکات شما سریع تر و با محدوده وسیع تر انجام بشوند. همینطور اینکه سلاح انتخاب شده به دشمنان شما برق وارد خواهد نمود.

در خصوص الماس ها Trickshot و Pain of Subjugation الزامی هستند. به علت اینکه اولی مقدار انرژی مورد احتیاج برای قابلیت های دیگر را کاهش می دهد. دومی نیز آسیب به دشمنان گیج شده را افزایش خواهد داد. به علت اینکه شما از سرما برای آسیب به دشمنان استفاده خواهید کرد، الماس دوم به شدت به کار شما خواهد آمد.

بازی دیابلو ایمورتال دارای لوت باکس است. به همین علت استفاده از موارد خاص چندان راحت نخواهد بود. البته امیدواریم که این شرایط در آینده بهبود پیدا نموده و بتوانیم با استفاده از ارز داخل بازی به راحتی موارد مورد احتیاج را خریداری کنیم.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین بیلدهای دیابلو ایمورتال؛ بیشترین بازده را از کلاس مورد علاقه تان بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بیلدهای دیابلو ایمورتال؛ بیشترین بازده را از کلاس مورد علاقه تان بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید