جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

به گزارش وبلاگ دریا، تنوع گسترده ای از برندهای جک پارکینگی ایرانی و خارجی در بازار موجود است که همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و بسته به کاربری ساختمان ، مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر جک های خارجی در کشورهایی همانند آلمان ، ایتالیا ، ژاپن و چین فراوری می گردند. با این حال ، با توجه به شرایط فعلی بازار ایران ، جک های خارجی با قیمت های بالا وارد شده و عرضه می شوند. در ادامه ، به آنالیز مقایسه ای بین جک های پارکینگی ایرانی و خارجی می پردازیم.

جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

آیا می توان به جک پارکینگی ایرانی اعتماد کرد؟

با توجه به سابقه بیش از ده ساله فراوری و توزیع محصولات ایرانی و بازخورد مثبتی که از برندهایی همانند سیماران ، تابا و یال دریافت شده ، می توان به این نتیجه رسید که انواع جک پارکینگی ایرانی ، محصولاتی با کیفیت خوب و بازدهی مناسبی هستند. شرکت های ایرانی با ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ، توانسته اند ، اعتماد کاربران را به دست آورند. با توجه به این نکات و افزایش تقاضا به علت تحریم های تازه ، می توان به جک درب پارکینگی ایرانی اعتماد کرد.

جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

برای تردد کمتر از 30 واحد در روز ، به عبارتی کمتر از 100 تردد در یک روز ، می توان از مدل های جک پارکینگی ایرانی استفاده کرد. در صورتی که تعداد ترددها بیشتر باشد ، بهتر است از مدل های خارجی استفاده نمایید. علت این پیشنهاد این است که با افزایش تعداد واحدها ، هزینه کمتری به ازای هر واحد پرداخت می شود و در صورت استفاده از جک درب پارکینگی خارجی ، فشار کمتری برای هر واحد ایجاد می شود. بعلاوه ، برای واحدهای بزرگ تر ، ممکن است احتیاج به جک هیدرولیکی باشد که در حال حاضر نمونه ایرانی از آن وجود ندارد. برای تعمیر جک پارکینگ به صورت فوری و شبانه روزی با تیم دورژانس تماس حاصل فرمایید.

تفاوت موتورهای ریلی درب پارکینگ ایرانی و خارجی

شرکت های ایرانی در فراوری موتور ریلی درب پارکینگ فعالیت کمتری داشته اند و به جز چند کمپانی که تعداد کمی محصول فراوری کرده اند ، بیشتر از جک دولنگه استفاده می نمایند. با آنالیز این محصولات ، می توان متوجه شد که کیفیت آنها با محصولات مشابه خارجی تفاوت زیادی دارد و در صورت استفاده برای واحدهای بالاتر ، اطمینان کاملی به آنها نمی توان نداشت.

از جمله مشکلاتی که در موتورهای ریلی درب پارکینگ ایرانی وجود دارد ، کیفیت پایین موتور و گیربکس ، عدم تطبیق قدرت درج شده با واقعیت و کیفیت پایین دنده های شانه ای است. با این حال ، یکی از دلایلی که باعث می شود کیفیت محصولات شرکت های ایرانی با برندهای خارجی فاصله داشته باشد ، مصرف پایین موتورهای ریلی در مقایسه با جک دولنگه و تک لنگه است. در نتیجه ، اگر شرکت های ایرانی به مدت بیشتری زمان برای تحقیق و توسعه و بعلاوه بهبود کیفیت محصولات خود اختصاص دهند ، محصولاتی با کیفیت بالاتری را به بازار عرضه می نمایند.

برترین جک پارکینگی ایرانی

معرفی برترین برندهای جک پارکینگی ایرانی می توان به مارک های زیر اشاره نمود ؛

سیماران

شرکت ایرانی سیماران با واردات جک درب اتوماتیک ایتالیایی با برند پروتکو آغاز به فراوری جک های درب اتوماتیک ایرانی کرده است. تا به امروز ، این شرکت چهار مدل از برترین جک پارکینگی اتوماتیک ایرانی را فراوری کرده که سه مدل از آن ها تفاوتی به جز بازو ندارند. مدل چهارم از بازوی پروتکو ایتالیا بهره می برد که به دلایلی مانند دشواری در واردات قطعات خارجی ، فراوری آن متوقف شده است.

میلان

جک پارکینگی میلان یکی از جک های درب پارکینگی ایرانی است که با کیفیت و محبوبیت بالایی در بازار عرضه می شود. در اوایل عرضه ، به علت نام ایتالیایی و شباهت به پروتکو سری لیدر ، به عنوان یک محصول خارجی شناخته می شد ؛ اما با کیفیت مناسب و قیمت مناسب به خوبی در بازار معرفی شد.

بتا

شرکت بتا در سال 1380 با هدف طراحی و فراوری بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی سیستم های آیفون و آنتن آغاز به کار کرد. امروزه بتا با بهره گیری از متخصصان ماهر و تجهیزات روز ، در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی فعالیت دارد و جک پارکینگی بتا یکی از برترین برندهای جک ایرانی است.

اکسترا

جک اکسترا یک جک پارکینگی ساخت ایران بوده که برای درب های سنگین مناسب است. این جک با موتور پر قدرت 24 ولت با انکودر داخلی مجهز شده و یکی از برترین جک های درب پارکینگ ایرانی محسوب می شود.

تابا

تابا یک برند معتبر و شناخته شده است که با کوشش برای داشتن سهمی از بازار فروش ، محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد. محصولات تابا با کیفیتی هم رده با محصولات خارجی و گاهی بهتر از آن ها هستند. جک پارکینگی تابا به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات درب اتوماتیک ایرانی با قیمت مناسب شناخته می شود.

یال

برند یال در زمینه فراوری جک پارکینگی فعالیت می کند و با تنوع و قیمت مناسب برای انواع درب ه ای ریلی ، دو لنگه و تک لنگه ، در رده قیمت میانه در بازار محصولات درب اتوماتیک پارکینگ قرار گرفته است. قیمت مناسب در کنار کارایی و کیفیت و از همه مهم تر گارانتی و خدمات پس از فروش ، انتخاب مطلوبی برای خرید درب پارکینگ است.

منبع: اتاق

به "جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید