موبایل، تبلت و گجت ها

نمایشگر 90 هرتزی و دوربین اصلی دوگانه؛ آنر پلی 50 پلاس معرفی گردید، عکس

دیجیاتو نوشت: آنر پلی 50 پلاس به تراشه دایمنسیتی 6020، حداکثر 12 گیگابایت رم و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

18 مهر 1402

بزرگترین موتور دنیا با ابعادی باورنکردنی، عکس

گجت نیوز نوشت: وارتسیلا RT-flex96C ساخته شرکت فنلاندی وارتسیلا (Wärtsilä) یکی از بزرگ ترین موتورهای ساخته شده تا به امروز است که بزرگ ترین موتور دیزل پیستونی جهان هم در نظر گرفته می گردد.

8 مهر 1402

تصمیم عجیب سامسونگ ، خداحافظی با زوم 10 برابری دوربین گلکسی!

زومیت نوشت: احتمالاً گلکسی S24 اولترا سامسونگ به دوربین تله فوتو با بزرگ نمایی 10 برابری مجهز نخواهد بود.

29 شهریور 1402

یک خبر خوب برای هواداران پلی استیشن سونی

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول اضافه نمود. اضافه شدن امکان استریم به وسیله فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

آیفون 15 احتمالا از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نماید

حدود یک ماه دیگر، گوشی های سری آیفون 15 رسما رونمایی خواهند شد و همانطور که احتمالا می دانید، سال جاری هر چهار مدل برای اولین بار از پورت USB-C بهره می برند. حالا بر اساس یک گزارش تازه، تمام مدل ها یا چند مدل آیفون 15 از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نمایند.

28 مرداد 1402

اگر رمز موبایل اندرویدی خود را فراموش نموده اید، بخوانید

گجت نیوز نوشت: در صورتی که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم نموده اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.

26 مرداد 1402

هشدار اپل به کاربران در خصوص یک خطای مرگبار هنگام خواب!

خبرنگاران نوشت: اپل به کاربران آیفون نسبت به انجام یک اشتباه مرگبار که بسیاری از افراد هنگام خواب مرتکب می شوند، هشدار داده است.

23 مرداد 1402

این تویوتای شگفت انگیز پرفروش ترین ماشین دنیا است، عکس

گجت نیوز نوشت: تنها خودرویی که پیروز شد در بازه دوازده ماهه سال 2022 به فروش بالاتر از یک میلیون دستگاه دست پیدا کند، تویوتا راو 4 بود که در سال 2022، برای دومین سال متوالی عنوان پرفروش ترین خودروی جهان را از آن خود کرد.

18 مرداد 1402

تاب آوری فاجعه بار تهران در برابر زلزله ؛ همه زیرساخت ها فرومی ریزند یا... ، وقوع زلزله های کوچک خوب است یا بد؟

رئیس مرکز پیش بینی زلزله ضمن شرح درباره خطر زلزله در تهران و اندازه تاب آوری این شهر گفت: 6 سال قبل درخواست همکاری با اپراتورهای تلفن همراه دادیم که هشدار زلزله را اعلام نمایند ولی همکاری لازم با ما نشد و گفتند آنالیز می کنیم.

16 مرداد 1402

کاهش تعرفه واردات موبایل مسافری و پستی

تعرفه واردات انواع گوشی های تلفن همراه در سال 1402 و در قالب رویه های تجاری، مسافری و پستی تعیین شد.

10 مرداد 1402

پرفروش ترین گوشی ها در شش ماه اول سال 2023

گجت نیوز نوشت: فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال 2023، نسبت به سال گذشته کمی اُفت کرد؛ اما سامسونگ همچنان پرفروش ترین شرکت سازنده موبایل است.

8 مرداد 1402

این تلسکوپ بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد!، عکس

Vaonis تلسکوپ Hestia را معرفی کرده است، چیزی که آن را اولین تلسکوپ تلفن هوشمند برای عکس برداری از کیهان می نامد. این دستگاه مجهز به ابزارهایی برای عکاسی از خورشید، ماه و ستارگان بدون سخت افزار پیچیده یا دانش گسترده نجوم است.

28 تیر 1402

آی پی چیست و چگونه می توان آن را پیدا کرد؟

زومیت نوشت: آدرس آی پی چیست، چه انواعی دارد و برای یافتن آدرس آی پی عمومی و آدرس IP خصوصی باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

18 تیر 1402

کشف یک غار عجیب پر از استخوان در روسیه، عکس

گجت نیوز نوشت: محققان از کشف یک غار باستانی 42 هزار ساله با بقایای دست نخورده ای از استخوان حیوانات مختلف خبر دادند که در نوع خود اعجاب انگیز است.

13 تیر 1402

جک پارکینگی ایرانی یا خارجی؟

تنوع گسترده ای از برندهای جک پارکینگی ایرانی و خارجی در بازار موجود است که همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و بسته به کاربری ساختمان ، مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر جک های خارجی در کشورهایی همانند آلمان ، ایتالیا ، ژاپن و چین فراوری می گردند....

12 تیر 1402

راهکارهای مقابله با خون آشام های اندرویدی!

همشهری آنلاین نوشت: این کار باتری گوشی شما را درست به مقدار روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می نماید. می توانید با رفتن به برنامه Launcher گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای...

12 تیر 1402

چرا کولر ماشین باد گرم می دهد؛ مهمترین دلایل و راه چاره

گجت نیوز نوشت: در گرمای تابستان گاهی باد کولر ماشین گرم است. در ادامه به مهم ترین دلایل باد گرم کولر ماشین می پردازیم و راهکار آنها را توضیح خواهیم داد.

1 تیر 1402

مقایسه گلکسی A24 و پوکو M5s؛ کدام را بخریم؟مقایسه گلکسی A24 با شیائومی پوکو M5s

این روزها که قیمت گوشی های هوشمند به شکل چشمگیری افزایش پیدا نموده، خرید گوشی مالی با امکانات خوب و قیمت مناسب کار به مراتب سخت تری شده است؛ اما با این حال هنوز هم می توان به گوشی های خوبی دسترسی داشت که می توانند بسیاری از احتیاج کاربران را در محدوده...

22 خرداد 1402

اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد

اپل در جریان رویداد WWDC 2023 در کنار سیستم عامل های iPadOS 17 و iOS 17 از WatchOS 10 هم به عنوان سیستم عامل ساعت های هوشمند خود رونمایی نموده است.

19 خرداد 1402

شاهکار نو همکاری مرسدس بنز و جیلی در چین، عکس

گجت نیوز نوشت: اسمارت #3 یک کراس اوور جمع و جور و کوچک از چین است که جدیدترین شاهکار مرسدس بنز و جیلی به شمار میرود و نزدیک به 41 هزار دلار قیمت دارد. در ادامه با تصاویر زیبایی از Smart #3 همراه می شویم و مشخصات فنی آن را می خوانیم.

17 خرداد 1402
تعداد: (135)