توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی

به گزارش وبلاگ دریا، اخیرا رهبری در ساختار شورای هماهنگی سران قوا تغییراتی ایجاد کردند و ضروری بود بر دبیرخانه این شورا تمرکز بیشتری انجام گردد. این دبیرخانه فراقوه ای است و احتیاج است فعالیت هایش بیشتر گردد و استقلال بیشتری می طلبید به همین علت محسن رضایی از سمت معاونت مالی دولت استعفا دادند و حکم جدیدی برای دبیرخانه برای وی صادر شد.

توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی

سخنگوی دولت دلیل استعفای محسن رضایی از معاونت مالی دولت را شرح داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی درباره دلیل انتقال محسن رضایی به دبیرخانه شورای هماهنگی سران قوا، اظهار کرد: اخیرا رهبری در ساختار شورای هماهنگی سران قوا تغییراتی ایجاد کردند و ضروری بود بر دبیرخانه این شورا تمرکز بیشتری انجام گردد. این دبیرخانه فراقوه ای است و احتیاج است فعالیت هایش بیشتر گردد و استقلال بیشتری می طلبید به همین خاطر محسن رضایی از سمت معاونت مالی دولت استعفا دادند و حکم جدیدی برای دبیرخانه برای وی صادر شد.

وی ادامه داد: تا به امروز 28 جلسه سران قوا برگزار و بیش از 30 مصوبه در حوزه های مختلف تجارت، اصلاح نظام بودجه، تامین مالی مسکن، تورم،اصلاح نظام بانکی، برطرف ناترازی ها در حوزه های انرژی و رمز ارزها و کالابرگ الکترونیکی در این ایام ساماندهی شده است.

بهادری اضافه کرد: 112 جلسه هم در ستاد هماهنگی مالی دولت برگزار شده و 150 موضوع در این جلسات مورد بحث و آنالیز قرار گرفته است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: عصر ایران

به "توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید