نیش و کنایه های یحیی به سپاهان، خطیر و نصیرزاده

به گزارش وبلاگ دریا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل نو که برخلاف میل سازمان لیگ در استادیوم کاظمی برگزار گردید، پشت سر گذاشت.

نیش و کنایه های یحیی به سپاهان، خطیر و نصیرزاده

به گزارش ورزش سه، صحبت های یحیی گل محمدی در نشست خبری با انتقاد شدید نسبت به عدم حضور طرفداران در اولین بازی پرسپولیس که فصل گذشته پیروز به کسب 2 گانه شده، شروع شد و در ادامه او علی خطیر، هوشنگ نصیرزاده و باشگاه سپاهان را نیز از گزند نقدها و کنایه های خود در امان نگذاشت.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت هایش بیان نمود که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند بعضی از باشگاه ها نیست که از کارخانه اتزاق می نمایند.

سرمربی پرسپولیس در این باره گفت: عایدی سایر کشور ها را می دانید که حق پخش و سایر مسائل است، اما اینجا متاسفانه دست و بال باشگاه بسته است. منابع دیگر هم نداریم، یک باشگاهی هست که از کارخانه عایدیزایی دارد، اما ما باشگاه دولتی هستیم که چشممان به این است که چه کسی می آید تبلیغ جلو و پشت پیراهن ما را بگیرد. با این حال ما کوشش می کنیم نقاط ضعفمان را بیشتر کنیم، ولی واقعا این کار منابع مالی احتیاج دارد و باید بودجه تعیین داشته باشیم.

[yektanet.com]گل محمدی که آرام و شمرده، ولی تند و نیش دار حرف می زد، در قسمت دیگری از نشست خود به قوانین تازه تاخت و تصمیمات علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده که در هنگام تدوین مقررات تازه، عضو کمیته تدوین مقررات بودند و پس از انتخاب به عنوان مدیرعاملان استقلال و تراکتور در پی تغییر قوانین هستند را به چالش کشید.

سرمربی پرسپولیس در این باره نیز اینطور جملات خود را کنار هم چید تا به تصمیمات جنجالی خطیر و نصیرزاده برسد: (با تاکید) یک ضربه مهلک بود. نه فقط به تیم ما و به تیم های دیگر هم اینطور بود. تصمیمات ما باید به نفع فوتبال باشد. فوتبالیست ها بخشی از فوتبال نیستند؟ آن ها هم زندگی دارند و بخشی از این فوتبال هستند. آن ها می توانستند بین تیم های پایین تر قرار بگیرند و این قوانینی که گذاشته شد، هدفش را من نفهمیدم و متوجه نشدم. آیا بحث هزینه بود؟ آیا بحث این بود که بازیکن جوان بالا بیاید؟ اما این اتفاق نیفتاده. این اتفاق نیفتاده و از آن طرف خیلی از بازیکنان بیرون ماندند و من این را یکی دو ماه پیش هم پیش بینی کردم. خودشان قوانین را نوشتند و بعد رفتند به عنوان مدیر در مسند یک باشگاه قرار گرفتند، دیدند اِ کار سخت شد! بعد آمدند قوانین را تغییر دادند.

منبع: فرارو

به "نیش و کنایه های یحیی به سپاهان، خطیر و نصیرزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیش و کنایه های یحیی به سپاهان، خطیر و نصیرزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید