جزئیاتی تازه از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس افشا شد ، رزولوشن صفحه نمایش تنزل می نماید؟

به گزارش وبلاگ دریا، بر اساس افشای اطلاعاتی تازه از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس که از منابعی در یونان منتشر شده است، انتظار می رود شاهد تغییراتی در رزولوشن صفحه و ظرفیت باتری باشیم.

جزئیاتی تازه از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس افشا شد ، رزولوشن صفحه نمایش تنزل می نماید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همزمان به نزدیک شدن زمان رویداد بزرگ سامسونگ در تاریخ هفتم اوت برابر با شانزدهم مرداد ماه هر روز شایعات و خبرهای نوی در مورد گوشی های سامسونگ منتشر می گردد.

اکنون یک شایعه نو ادعا می نماید نوت 10 به طرز شگفت انگیزی از وضوح پیشین خود، از QHD + (1440x2960) به FHD +، تنزل پیدا نموده است. مقدار صفحه نمایش این گوشی نیز برابر با 6.3 اینچ است و وزن آن نیز 168 گرم خواهد بود. این گوشی با ظرفیت باتری 3500 میلی آمپر ارائه می گردد.

افزون بر این ها ادعا شده که نوت 10 پلاس وزن 198 گرمی و صفحه نمایش QHD + 6.8 دارد. . این دستگاه با یک حافظه پایه 256 گیگابایتی و 12 گیگابایت حافظه رم بدون توجه به کاربران عرضه می گردد. یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده این نسخه با نوت 10 وجود حسگر ToF در پشت گوشی است. این گوشی دارای سه دوربین است و شامل رنگ های سفید، سیاه و نقره ای می گردد.

S-Pen برای هر دو گوشی نوت 10 وجود دارد و دوربین جلو از حالت شب پشتیبانی می نماید و حالت Focus Live نیز برای ویدئو ساخته شده است و همراه با زوم صوتی کار می نماید که به شما اجازه می دهد با تمرکز زوم روی یک منطقه خاص بهتر عمل کنید. در نهایت تلفن صدای ناشی از آن منطقه را تقویت می نماید و تمام نویز های دیگر را کاهش می دهد.

منبع: انتخاب

به "جزئیاتی تازه از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس افشا شد ، رزولوشن صفحه نمایش تنزل می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی تازه از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس افشا شد ، رزولوشن صفحه نمایش تنزل می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید