جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

به گزارش وبلاگ دریا، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، جزئیات و شرایط ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 این دانشگاه را اعلام نمود.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دریا، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، جزئیات و شرایط ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 این دانشگاه را گفت. در این راستا، ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته­ شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل کرده و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در خاتمه گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند.

در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده از طریق کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالین طوسی انجام می شود و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 30آبان ماه 1400 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. مرحله مراجعه حضوری (مرحله سوم) دانشجویان نیز با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت­ نامی و کنترل نهایی مدارک به دانشکده محل تحصیل مراجعه کنند. (زمان مراجعه حضوری پس از عادی شدن شرایط بحران بیماری کرونا اعلام خواهد شد).

ثبت نام الکترونیکی این دانشجویان از امروز سه شنبه مورخ 11 آبان ماه آغاز شده و تا فردا 12 آبان ماه ادامه خواهد یافت.

مدارک لازم برای ثبت نام که باید به صورت اصل مدرک بارگذاری شود، شامل عکس، کارت ملی (پشت و رو)، شناسنامه (تمام صفحات)، مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)، فرم مخصوص معدل دانشجویان سال آخر کارشناسی، فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر کارشناسی و گواهی فراغت از تحصیل کاردانی با قید معدل کل برای فارغ ­التحصیلان کارشناسی ناپیوسته است.

پذیرفته­ شدگان لازم است پس از انجام ثبت­ نام الکترونیکی (اینترنتی) روز شنبه 15 آبان ماه نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

بنا بر تاکید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، به محض عادی شدن شرایط و با اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، دانشجویان موظفند با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید