جزئیات قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای

به گزارش وبلاگ دریا، امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ به یک کمپانی سوئدی اعطا خواهد شد.

جزئیات قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای

به گزارش وبلاگ دریا، باشگاه بارسلونا که در دوره بحرانی به لحاظ مالی به سر می برد، در پی تأمین منابع مالی نوی است و جذب اسپانسرهای نو یکی از این راه حل ها است. رادیو کاتالونیا خبر داد؛ باشگاه بارسلونا امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ را به اسپاتیفای که یکی از بزرگترین سرویس های پخش موسیقی در جهان است، خواهد داد. این کمپانی سوئدی به مدت سه سال این امتیاز را در اختیار خواهد داشت و نام ورزشگاه خانگی بارسلونا به ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو تغییر خواهد یافت.

بر اساس گزارش های نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا؛ ارزش بسته قرارداد اسپانسری اسپاتیفای با بارسلونا به ازای هر فصل 75 میلیون یورو است که شامل حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ، اسپانسری پیراهن های اصلی و تمرین تیم های مردان و زنان این باشگاه می شود. قرارداد اسپانسری دو کمپانی راکوتن و بِکو با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می رسد و اسپاتیفای می تواند از تابستان آینده به عنوان اسپانسر نو این باشگاه کارش را آغاز کند. در حال حاضر راکوتن 55 میلیون یورو به عنوان حق اسپانسری به بارسلونا می پردازد.

اسپورت خبر داد؛ اسپاتیفای به ازای هر فصل 60 میلیون یورو بابت حق اسپانسری پیراهن تیم اصلی بارسا، 5 میلیون یورو بابت اسپانسری پیراهن تمرینی تیم اصلی، 5 میلیون یورو بابت اسپانسری پیراهن تیم زنان این باشگاه و 5 میلیون یورو بابت امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه پرداخت خواهد کرد. وقتی هم که بازسازی ورزشگاه نوکمپ به پایان برسد، به ازای هر فصل 20 تا 25 میلیون یورو بابت حق نامگذاری ورزشگاه پرداخت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جزئیات قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد اسپانسری بارسلونا با اسپاتیفای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید