جزئیات کارت سوخت آزاد اضطراری در جایگاه ها ، افرادی که کارت سوخت ندارند با این شماره تماس بگیرند

به گزارش وبلاگ دریا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر لزوم ساماندهی وضع کارت های سوخت آزاد موجود در جایگاه ها گفت: کارت سوخت آزاد اضطراری در همه جایگاه ها موجود است.

جزئیات کارت سوخت آزاد اضطراری در جایگاه ها ، افرادی که کارت سوخت ندارند با این شماره تماس بگیرند

به گزارش وبلاگ دریا، علی اکبر نژادعلی با تاکید بر لزوم ساماندهی وضع کارت های سوخت آزاد موجود در جایگاه ها اضافه نمود: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.

وی یادآور شد: باوجود مسائل موجود برای تأمین کارت های خام با کوشش های صورت گرفته در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همه درخواست های صدور کارت سوخت المثنی و خودروهای نوشماره تا اسفندماه فراوری و تحویل پست شده است که براساس اطلاع واصله بیش از 95 درصد آن ها تحویل مردم شده و مابقی در باجه معطله پست است که از شرکت پست خواسته شده که یک مرتبه دیگر به آدرس مالکان ارسال گردد.

به گفته نژادعلی، هم وطنانی که هنوز کارت سوخت شخصی خود را دریافت نکرده اند، می توانند به وسیله سامانه پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره 09627 از تازه ترین وضع کارت سوخت خود آگاه شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات کارت سوخت آزاد اضطراری در جایگاه ها ، افرادی که کارت سوخت ندارند با این شماره تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات کارت سوخت آزاد اضطراری در جایگاه ها ، افرادی که کارت سوخت ندارند با این شماره تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید