حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا شاید به 2200 نیت برسد

به گزارش وبلاگ دریا، بیشینه روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا شاید به 2200 نیت برسد که این اندازه بیشتر از حداکثر روشنایی نمایشگر آیفون 14 پرو است.

حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا شاید به 2200 نیت برسد

سامسونگ در حال حاضر به عنوان اصلی ترین تأمین کننده نمایشگر گوشی های اپل فعالیت می نماید و پنل های سری آیفون 14 پرو را هم فراوری نموده است. بیشینه روشنایی در آیفون 14 پرو و پرو مکس هم به لطف فناوری های پیشرفته سامسونگ به رقم بی سابقه 2000 نیت رسیده است که 300 نیت از رقم اعلام شده به وسیله خود سامسونگ برای پرچم دار این شرکت یعنی گلکسی S22 اولترا بیشتر است.

پیش بینی می گردد سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا از همین پنل اما با فناوری های پیشرفته تر استفاده کند و در نتیجه انتظار می رفت بیشینه روشنایی در نمایشگر این گوشی بیشتر از چیزی باشد که در آیفون ها شاهد هستیم. حالا در خبر تازه آمده که نمایشگر گلکسی S23 اولترا احتمالا 2200 نیت در بیشترین حالت روشنایی خواهد داشت.

تا به امروز در رابطه با طراحی گلکسی S23 اولترا خبرهای زیادی منتشر شده که از جمله این موارد می توان به حواشی یکسان اطراف نمایشگر، ماژول دوربین مشابه گلکسی S22 اولترا و طراحی تخت آن اشاره نمود. اما اطلاعات مربوط به مشخصات فنی نمایشگر تا به امروز فاش نشده بود که حالا یکی از افشاگران حوزه فناوری که با نام کاربری RGClouds در توییتر فعالیت می نماید جزئیاتی را در این زمینه منتشر نموده است. طبق گفته های این افشاگر، حداکثر مقدار روشنایی پنل AMOLED به کار رفته در این گوشی چیزی بین 2100 تا 2200 نیت خواهد بود و نرخ الگوبرداری لمس هم به 960 هرتز خواهد رسید.

در خبر مربوط به نمایشگر گلکسی S23 اولترا بعلاوه آمده که شاهد 45٪ مصرف انرژی کمتر در مقایسه با نسل قبل خواهیم بود. با این تفاسیر، نماینده مورد انتظار سامسونگ باید حداقل از لحاظ بیشینه روشنایی آیفون 14 پرو مکس را از میان بردارد. البته به نظر می رسد این فقط از لحاظ تئوری درست باشد چون در عمل، هر دو گوشی از یک پنل OLED بهره می برند. تنها تفاوت این است که سامسونگ و اپل برای مقدار گیری روشنایی حداکثر نمایشگر روش های متفاوتی را در پیش می گیرند. اگر اپل تصمیم می گرفت با روش سامسونگ بیشینه روشنایی آیفون 14 پرو مکس را مقدار بگیرد، اکنون باید رقم 2300 نیت را در مقابل حداکثر مقدار روشنایی نمایشگر آیفون یادشده شاهد می بودیم. بنابراین به نظر می رسد سامسونگ همچنان برای شکست دادن رقیب اصلی خود راه سختی در پیش دارد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا شاید به 2200 نیت برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا شاید به 2200 نیت برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید