مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات نو گلکسی نوت 10 تا پیشبینی بازار موبایل درنیمه دوم سال 2019

به گزارش وبلاگ دریا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات نو گلکسی نوت 10 تا پیشبینی بازار موبایل درنیمه دوم سال 2019

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی میت 20 پرو پیروز شد دوباره نسخه بتا از اندروید Q را دریافت کند. این در حالی است که تا پیش از این قرار بود هواوی به علت تحریم های ایالات متحده، از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی نمانده است، به نظر می رسد این گوشی فاقد جک هدفون خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از برنامه های مهم شرکت اپل که بسیار زود از گردونه برنامه های این شرکت خارج شد، برنامه های مذکور، برنامه های نظارت بر تلفن های همراه و فعالیت های مجازی بچه ها بود. این برنامه ها با وجود استقبال بالای والدین از فروشگاه اپ استور حذف شد. اکنون گروهی از برنامه نویسان تقاضای نسخه ای تازه از API را برای توسعه این برنامه به شکل مستقل مطرح نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اوایل ماه جاری بود که خبرهایی در مورد رنگ های تازه گوشی آیفون XR 2019 منتشر شد. خبرهایی که حکایت از رهایی آیفون از کلیشه های سیاه و سفید و همیشگی داشت. اکنون رندرها این خبرها را تایید می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت تی سی ال اعلام نموده که به زودی نمایشگرهای OLED تاشو فراوری می نماید. این شرکت وعده داده در ماه فوریه امسال گوشی هایی با صفحه نمایش قابل انعطاف فراوری می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات نو گلکسی نوت 10 تا پیشبینی بازار موبایل درنیمه دوم سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات نو گلکسی نوت 10 تا پیشبینی بازار موبایل درنیمه دوم سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید