خبرنگاران اتاق اصناف کرمانشاه اتحادیه های صنفی را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ دریا، کرمانشاه- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا و احتمال تعطیلی مجدد بازارها، به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی همه اتحادیه های صنفی استان کردیم.

خبرنگاران اتاق اصناف کرمانشاه اتحادیه های صنفی را تعطیل کرد

رضا سلیم ساسانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دریا با اعلام اینکه از امروز 15 مهر به مدت یک هفته ساختمان 58 اتحادیه استان کرمانشاه تعطیل است، افزود: این کار با هدف کاهش ترددها، جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و حفظ سلامتی مردم و بازارایان انجام شده است.

او در عین حال اظهار کرد: کمیسیون بازرسی اتحادیه ها با هدف نظارت بر واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این یک هفته هم فعالیت خود را ادامه می دهند.

به گفته وی، در این مدت هیات رئیسه اتاق اصناف به صورت شیفتی برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های روسای اتحادیه های استان در محل کار حضور دارند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه بعلاوه گفت: تاکید نموده ایم که در ورودی بازارهای عظیم مانند بازار اسلامی و سنتی شهر کرمانشاه عملیات ضدعفونی با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا صورت گیرد.

سلیم ساسانی درباره فعالیت تالارها هم گفت: با دقت ویژه بر فعالیت تالارداران نظارت می گردد و با هرگونه نقض پروتکل های بهداشتی برخورد می کنیم.

او از همه شهروندان خواست که در صورت مشاهده تخلف بهداشتی در تالارها به شماره تماس 09188870900 پیامک ارسال نمایند تا به آن رسیدگی گردد.

وی از همه اصناف و بازاریان استان درخواست کرد که با هدف حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و در شرایط نامساعد مالی از هر گونه احتکار و گرانفروشی بپرهیزند و در ارائه محصولات به ویژه کالاهای اساسی شهروندان به قیمت متعارف روز دریغ ننمایند.

استان 2 میلیون نفری کرمانشاه بیش از 60 هزار واحد صنفی مجاز دارد.

کرونا جان 10کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در استان را 10 نفر گفت و گفت: با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا به امروز به 661 نفر رسید.

مهدی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ دریا افزود: در شبانه روز گذشته 57 مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و 890 نفر رسید.

او گفت: بعلاوه در 24 ساعت گذشته 162 مورد بیمار مثبت سرپایی هم در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به 16هزار و 58 نفر رسید.

به گفته او اکنون 516 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعلاوه در ادامه افزود: از ابتدای آغاز اپیدمی تا کنون در استان 13هزار و 671 نفر بستری و 12هزار و 510 نفر هم بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی افزود: بعلاوه در 24 ساعت گذشته 131 بیمار تازه با علائم بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری شده و 128 نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اتاق اصناف کرمانشاه اتحادیه های صنفی را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتاق اصناف کرمانشاه اتحادیه های صنفی را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید