خبرنگاران استفاده از استامپ برای رای دادن در کرمانشاه اختیاری است

به گزارش وبلاگ دریا، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه اعلام نمود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور استفاده از استامپ برای رای دادن در این استان اختیاری است.

خبرنگاران استفاده از استامپ برای رای دادن در کرمانشاه اختیاری است

هوشنگ بازوند صبح آدینه که برای رای دادن به مدرسه استقلال کرمانشاه آمده بود در گفت وگو با وبلاگ دریا، اظهارداشت: ستاد انتخابات استان کرمانشاه به تمام شعب اخذ رای اعلام نموده است که استفاده از استامپ و ثبت اثر انگشت برای رای دادن به دلخواه مردم انجام می گردد.

وی با بیان اینکه کد ملی افراد رای دهنده در سامانه جامع انتخابات ثابت می گردد، اضافه نمود: افرادی که قصد رای دادن دارند باید شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از گفت وگوی خود با وبلاگ دریا، در رابطه با اعزام صندوق رای به مناطق دورافتاده گفت: تمام هزار و 585 صندوق اخذ رای در استان کرمانشاه به شعب خود اعزام شده اند و صندوق های رای در مناطق دور افتاده نیز مستقر هستند.

به گفته استاندار کرمانشاه، 621 صندوق از این آمار بسیار هستند که هیچ مسئله ای برای اعزام آنها به مناطق صعب العبور وجود ندارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز (آدینه دوم اسفند) در استان کرمانشاه شروع شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

کار رای گیری در 6 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین 134 نامزد باقی مانده شروع شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و 585 صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می نمایند که از این تعداد 621 صندوق سیار و باقی ثابت هستند.

یک میلیون و 546 هزار و 413 نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که 58 هزار و 280 نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.

کسانی که 18 سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند 1380 و قبل از آن می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می توانند در این دوره از انتخابات شرکت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استفاده از استامپ برای رای دادن در کرمانشاه اختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده از استامپ برای رای دادن در کرمانشاه اختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید