خروج خوزستان از پیک اول کرونا ، کاهش موارد بستری پس از 8 هفته

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش موارد بستری کووید - 19 در خوزستان و خروج از پیک اول این بیماری اطلاع داد.

خروج خوزستان از پیک اول کرونا ، کاهش موارد بستری پس از 8 هفته

دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه شب در جمع وبلاگ دریا اظهار کرد: طبق داده های مربوط به بستری بیماران مبتلا به کووید - 19 در بیمارستان های خوزستان، از 6 تیرماه تا به امروز (2 مردادماه)، فرایند بستری بیماران پس از هشت هفته افزایش، به طور محسوسی کاهش پیدا نموده است .

به گزارش وبلاگ دریا، وی اضافه کرد: به نظر می رسد با اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا، کوشش بی وقفه کادر بهداشت و درمان استان و اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی برای دعوت از مردم به استفاده از ماسک، هنگام خروج از منزل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خوزستان که دیرتر از سایر استان ها وارد پیک بیماری شده بود، از پیک اول این بیماری عبور نموده است .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی کاهش بستری بیماران مبتلا به کرونا، تا به امروز چندین بیمارستان میزبان بیماران کرونایی، تخلیه شده اند.

ابول نژادیان اعلام کرد: امیدواریم در روزهای آینده با همراهی بیشتر هم استانی های گرامی و رعایت پروتکل های بهداشتی، هرچه سریع تر فرایند بستری و ابتلا در تمام کشور و به ویژه خوزستان همچنان نزولی باشد و با ادامه رفتارهای بهداشتی، شاهد پیک های بعدی نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خروج خوزستان از پیک اول کرونا ، کاهش موارد بستری پس از 8 هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج خوزستان از پیک اول کرونا ، کاهش موارد بستری پس از 8 هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید