درگیری ارتش نیجریه با راهزنان محلی و هلاکت 50 تن

به گزارش وبلاگ دریا، خبرگزاری خبرنگاران- مقامات شمال نیجریه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند بیش از 50 عضو گروه های جنایی در یک عملیات نظامی کشته شدند.

درگیری ارتش نیجریه با راهزنان محلی و هلاکت 50 تن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دریا، مقامات شمال نیجریه روز سه شنبه در بیانیه ای بیان کردند بیش از 50 عضو گروه های جنایی در یک عملیات نظامی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاگوس، ساموئل آرووان، مسئول امنیتی در استان کادونا بیان کرد بیش از 50 راهزن در یک عملیات هوایی و زمینی در منطقه بیرنین گاواری کشته شدند.

شمال غرب و مرکز نیجریه از سال ها پیش صحنه فعالیت گروه های جنایی است که به طور محلی به آن ها راهزن گفته می گردد و این گروه ها به حمله، غارت و ربودن روستائیان، و سرقت احشام آن ها و آتش زدن خانه های آن ها مبادرت می نمایند.

این بیانیه توضیح داد ارتش راهزنان را سوار بر پنج دستگاه موتور سیکلت که می خواستند برای اعضای نیروی زمینی کمین بزنند، شناسایی کرد و سپس آن ها هدف یک فروند بالگرد جنگی قرار گرفتند و نابود شدند.

این بیانیه اضافه کرد راهزنان دیگری این بار سوار بر حدود 50 دستگاه موتور سیکلت مشاهده شدند (..) که هدف حملات بالگرد قرار گرفتند. راهزنانی که در حال فرار بودند نیز به دست نیرو های زمینی کشته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "درگیری ارتش نیجریه با راهزنان محلی و هلاکت 50 تن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ارتش نیجریه با راهزنان محلی و هلاکت 50 تن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید