کیلیان امباپه خسته شد! ، دوست دارم قهرمان اروپا شوم اما نه با رئال!

به گزارش وبلاگ دریا، فوق ستاره فرانسوی نسبت به ترک باشگاه پاری سن ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش جالبی نشان داد.

کیلیان امباپه خسته شد! ، دوست دارم قهرمان اروپا شوم اما نه با رئال!

به گزارش وبلاگ دریا آنلاین، شایعات زیادی در چند ماه اخیر درباره علاقه امباپه به ترک پاری سن ژرمن و پشیمانی او از رد پیشنهاد رئال مادرید به گوش می رسید.

بسیاری حتی معتقد بودند که این بازیکن میخواهد در خاتمه فصل جاری از پی اس جی جدا گردد و امیدوار است که بتواند پیراهن رئال مادرید را برای فصل آینده به تن کند تا تجربه جدیدی را به دست آورد.

این موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه فرانسوی شده بود که در طول این مدت به هر شکل ممکن احتمال جدایی این مهاجم را تکذیب نموده و مدعی شده بودند که او تا خاتمه مهلت قراردادش از پی اس جی جدا نخواهد شد.

اما حالا به نظر می رسد که خود امباپه هم از این شرایط خسته شده و تصمیم گرفته است که به حضورش در استادیوم پارک دو پرنس ادامه دهد و شایعات مربوط به این موضوع را رد کند.

او در مصاحبه با فرانس سه در این باره اظهار کرد: قدم بعدی چیست؟ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. من تا به حال به فینال، نیمه نهایی، یک چهارم نهایی و یک هشتم رسیده ام. بنابراین تمامی دستاوردها به جز قهرمانی را تجربه کردم. این تمام چیزی است که به آن احتیاج دارم. دوست دارم کجا به این جام برسم؟ در پاریس. من پاریسی هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. بنابراین پاسخم این است که دوست دارم در پاریس به این قهرمانی دست پیدا کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "کیلیان امباپه خسته شد! ، دوست دارم قهرمان اروپا شوم اما نه با رئال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلیان امباپه خسته شد! ، دوست دارم قهرمان اروپا شوم اما نه با رئال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید