دو بازیکن نو به استقلال لینک شدند

به گزارش وبلاگ دریا، در فصل جابجایی، بازیکنان خارجی مختلفی به استقلال لینک شدند اما به جز بلانکو، هنوز هیچ بازیکنی به صورت رسمی با آبی ها قرارداد نبسته است.

دو بازیکن نو به استقلال لینک شدند

از عمرو ورده مصری به عنوان گزینه مورد علاقه جواد نکونام نام برده شده و در حالیکه عضو هیات مدیره استقلال هم بدون نام بردن از این بازیکن، از توافق با یک بازیکن مصری خبر داده بود، اما تا این لحظه خبری از ورده نیست و گویا این بازیکن جنجالی، برنامه ای برای سفر به تهران ندارد.

این موضوع باعث مطرح شدن شایعات نو شده است. یکی از سایتهای خبری مدعی شده که اگر ورده به ایران نیاید، استقلالی ها دوباره سراغ روبرتو تورس خواهند رفت. هافبک اسپانیایی که گفته می شد در استقلال هم با نکونام همکاری خواهد نمود اما سرمربی آبی ها در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان مدعی شد که این بازیکن با یک تیم ایرانی دیگر قرارداد بسته است. تیمی که گویا، گل گهر خواهد بود و حالا این سوال مطرح شده که آیا استقلال می تواند نظر باشگاه سیرجانی را جلب کند یا نه.

تورس، تنها بازیکنی نیست که به استقلال لینک شده و در فضای مجازی، نام یک هافبک 29 ساله هلندی به نام ژان پل بوتیس - که سابقه بازی در هرتابرلین را دارد - به عنوان بازیکن مورد نظر آبی ها مطرح شده و حالا باید دید آبی ها بازیکن نوی جذب خواهند کرد یا نه.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "دو بازیکن نو به استقلال لینک شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن نو به استقلال لینک شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید