رستوران ها از اقلام یک بار مصرف استفاده کنند، زمان کوتاهی در رستوران بمانید

به گزارش وبلاگ دریا، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: ضروری است که در رستوران ها از اقلام یک بار مصرف استفاده شود و چون افراد موقع تناول غذا ماسک ندارند و افراد دارای علائم از حضور در این اماکن خودداری و زمان کوتاه تری را در رستوران سپری کنند.

رستوران ها از اقلام یک بار مصرف استفاده کنند، زمان کوتاهی در رستوران بمانید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ دریا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در جمع وبلاگ دریا با اشاره به اینکه رستوران ها از اماکنی هستند که به طور طبیعی تحت نظر بهداشت محیط دانشگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران هستند، اظهار کرد: در حوزه بهداشت محیط نظارت کامل حتی قبل از کرونا نیز وجود داشته و طبیعتاً این مراقبت ها در این ایام افزایش بیشتری خواهد داشت و بازدیدها با تعداد بیشتری صورت می گیرد.

زالی با بیان اینکه هیچ غذایی به اندازه غذای طبخ شده در منزل سالم نیست افزود: از همه افراد می خواهیم در صورت عدم ضرورت همچنان از غذای خانگی و منزل استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: رستوران ها به دلیل مسقف بودن شانس انتقال بیماری را افزایش می دهند که در این خصوص ضروری است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و نحوه نشستن در رستوران ها نباید روبروی یکدیگر و باید به صورت ضربدری و متقابل به رأس باشد و تعداد اندکی از افراد باید در رستوران حضور پیدا کنند و مانند حالت عادی و مرسوم نباشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران شرح داد: ضروری است که در رستوران ها از اقلام یک بار مصرف استفاده شود و چون افراد موقع تناول غذا ماسک ندارند و افراد دارای علائم از حضور در این اماکن خودداری و زمان کوتاه تری را در رستوران سپری کنند.

زالی تأکید کرد: توصیه می شود از رستوران هایی که تمهیدات بهداشتی را رعایت می کنند و فضای مناسب را دارا هستند غذا تهیه شود و باید این نکته را در نظر داشت که مواد غذایی خام شانس انتقال بیشتر بیماری را دارند و همچنین این موضوع مد نظر باشد که سطوح همچنان پرخطر هستند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رستوران ها از اقلام یک بار مصرف استفاده کنند، زمان کوتاهی در رستوران بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ها از اقلام یک بار مصرف استفاده کنند، زمان کوتاهی در رستوران بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید