رمان عاشقانه کلمه های آبی تیره به کتاب فروشی ها رسید

به گزارش وبلاگ دریا، چاپ نخست رمان کلمه های آبی تیره از سوی انتشارات نشر آموت وارد بازار کتاب شده است.

رمان عاشقانه کلمه های آبی تیره به کتاب فروشی ها رسید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ دریا، رمان کلمه های آبی تیره اثر کت کرولی با ترجمه نفیسه حسن زاده از سوی انتشارات نشر آموت به بازار کتاب عرضه شده است.

این رمان، یک داستان عاشقانه است. داستان یک کتاب فروشی به اسم هاولینگ، که خوانندگان برای غریبه ها، معشوقه شان و شاعران نامه می نویسند. این داستان هنری و ریچل هم هست؛ قبل از اینکه ریچل به شهری در کنار دریا سفر کند آن ها بهترین دوست همدیگر بودند. حالا ریچل دوباره به شهر برگشته است و در کنارش در کتاب فروشی کار می کند. غم بزرگی دارد. چند ماه پیش برادرش غرق شده است و ...

منتقدان معتقدند: خواندن کلمه های آبی تیره احساسی شبیه یک پایکوبی آرام، یا عاشق شدن، یا شنا کردن در اقیانوس در یک روز بارانی دارد. این کتاب یک یادآوری خیره کننده در مورد قدرت کلمه ها، کتاب ها و داستان هاست که قلب شما را پر و سنگین و در عین حال گرسنه و مشتاق برای چیزی بیشتر نگه می دارد. کت کرولی جادویی است.

کت کرولی متولد سال 1971 در شهر ملبورن استرالیا است. او نویسنده داستان های نوجوانان است که کتاب هایش در استرالیا و کشورهای بسیاری منتشر شده است. کتاب های او عبارتند از: کلمه های آبی تیره (2016)، ماه گرافیتی (2011)، تعقیب چارلی داسکین (2005) و سه گانه گریس فالترین (2004). نگاهی به سه دختر، آخرین کتاب مشترک او با فیونا وود و سیمون هاول، در سپتامبر 2017 منتشر شده است.

این کتاب برنده جایزه ادبی ایندی در سال 2017، جایزه اینکی سال 2017 و جایزه ادبیات نخست وزیر در سال 2017 شده است.

نخستین چاپ رمان کلمه های آبی تیره در قطع رقعی، 328 صفحه و به قیمت 41000 هزار تومان از سوی نشر آموت به چاپ رسیده است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رمان عاشقانه کلمه های آبی تیره به کتاب فروشی ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان عاشقانه کلمه های آبی تیره به کتاب فروشی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید