سروری: انتخاب شهردار به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور اتفاق مهمی است ، استفاده از ظرفیت دولت برای ساماندهی آسیب های اجتماعی

به گزارش وبلاگ دریا، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخاب شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در ساماندهی آسیب های اجتماعی، گفت: عملاً ظرفیت هیئت دولت به صورت روان در اختیار مدیریت شهری و کشور گذاشته شده است؛ چرا که رئیس جمهور در کوشش است ساماندهی آسیب های اجتماعی تهران را در کشور مدل سازی کند.

سروری: انتخاب شهردار به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور اتفاق مهمی است ، استفاده از ظرفیت دولت برای ساماندهی آسیب های اجتماعی

به گزارش وبلاگ دریا، پرویز سروری درباره اینکه انتخاب شهردار به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور اتفاقی است که کمتر در مدیریت شهری شاهد آن بوده ایم، اظهار کرد: کمتر این رخ داده که شهردار ظرفیت دولت را برای انجام مأموریت های شهری در استخدام بگیرد و این نگاه جامع رئیس جمهور به آسیب های اجتماعی و اهتمام جدی برای هم افزایی ملی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را نشان می دهد.

او ضمن قدردانی از رئیس جمهور برای انتخاب شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه در آسیب های اجتماعی، اعلام نمود: ظرفیت بزرگ دولت برای برطرف این آسیب ها به کار گرفته شده و از سویی دیگر دست شهردار برای تصمیم گیری در این حوزه نسبت به گذشته بازتر شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران علاوه بر عضویت در هیئت دولت به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور امور را پیگیری خواهد نمود، یادآور شد: با این حکم، دیگر نیازی نیست شهردار برای هر موضوعی به وسیله سیستم اداری ارتباط برقرار کند.

او تأکید کرد: عملاً می توان گفت که ظرفیت هیئت دولت به صورت روان در اختیار مدیریت شهری و کشور گذاشته شده است؛ چراکه رئیس جمهور در کوشش است ساماندهی آسیب های اجتماعی تهران را در کشور مدل سازی کند.

سروری با اشاره به تجربه شهرداری تهران در بحث آسیب های اجتماعی و اقدامات مؤثر مدیریت شهری در این زمینه، توضیح داد: اقدام مشترک بین شهرداری و دولت و ظرفیت بزرگی که تهران امروز به آن مزین شده نوید و منظره خوبی را نشان می دهد و امیدواریم شهردار تهران حداکثر استفاده را از این نمایندگی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سروری: انتخاب شهردار به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور اتفاق مهمی است ، استفاده از ظرفیت دولت برای ساماندهی آسیب های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروری: انتخاب شهردار به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور اتفاق مهمی است ، استفاده از ظرفیت دولت برای ساماندهی آسیب های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید