شب عجیب طارمی با پورتو، اولین پنالتی مهاجم ایران در پرتغال سوخت!

به گزارش وبلاگ دریا، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ فوتبال پرتغال تیم های پورتو و ویتوریا گیمارش به مصاف هم رفتند که این مسابقه با یک گل به سود پورتو به سرانجام رسید.

شب عجیب طارمی با پورتو، اولین پنالتی مهاجم ایران در پرتغال سوخت!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی که از ابتدا در ترکیب تیم پورتو حضور داشت، تک گل این بازی را در دقیقه 36 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی به وسیله خود طارمی و بعد از برخورد با دروازه بان تیم گیمارش به دست آمد.

اتفاق ویژه این بازی شادی گل جنجالی طارمی بود. طارمی بعد از گل، مقابل طرفداران تیم میزبان علامت سکوت را نشان داد و این حرکت با پرتاب بطری و جایگاه شکسته به سمت مهاجم ایران پاسخ داده شد.

اما این سرانجام کار مهاجم ایرانی نبود. طارمی در دقیقه 60 بار دیگر با برخورد با دروازه بان گیمارش، پورتو را به پنالتی رساند و خودش مجدداً پشت پنالتی ایستاد اما ضربه او این بار در دقیقه 63 به وسیله دروازه بان حریف مهار شد. این نخستین بار است که طارمی در لیگ پرتغال یک پنالتی از دست می دهد.

مهاجم ایران در نهایت در دقیقه 69 تعویض شد و جای خود را به اوانیلسون داد. به این ترتیب طارمی در جدول گلزنان لیگ پرتغال 15 گُله شد.

پورتو با این برد، 79 امتیازی شد تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. اسپورتینگ لیسبون با 73 امتیاز در رده دوم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شب عجیب طارمی با پورتو، اولین پنالتی مهاجم ایران در پرتغال سوخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب عجیب طارمی با پورتو، اولین پنالتی مهاجم ایران در پرتغال سوخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید