پیشنهاد استقلال به لژیونر پرسپولیسی ، مدیران پرسپولیس هم با من مذاکره کردند

به گزارش وبلاگ دریا، علی علیپور لژیونر ایرانی شاغال در فوتبال پرتغال گفت از سه تیم کورس قهرمانی لیگ ایران پیشنهاد دریافت کرده است.

پیشنهاد استقلال به لژیونر پرسپولیسی ، مدیران پرسپولیس هم با من مذاکره کردند

به گزارش وبلاگ دریا علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ژیل ویسنته پرتغال که به صورت ویدئویی میهمان برنامه شب های فوتبالی بود درباره شرایط این فصل خود گفت: متاسفانه دو ماه پیش مصدوم شدم. بعد از عمل جراحی که انجام دادم دو ماه است زیر نظر پزشک تیم کار می کنم تا انشاالله برای فصل آینده برگردم. قطعا سه چهار هفته ابتدایی فصل بعد را از دست داده ام.

وی در همین باره اضافه کرد: از وقتی وارد اروپا شدم شرایط سال اولم برایم سخت بود ولی باز هم توانستم خودم را نشان دهم. سال بعد که در ماریتمو بودم از نظر مجموع دقایق به اندازه 18 بازی به میدان رفتم و توانستم 9 گل، یک پاس و دو پنالتی منجر به گل برای تیمم بگیرم.

این بازیکن در خصوص انتخاب تیم ژیل ویسنته گفت: قبل ورود به ژیل ویسنته، از سه تیم بالای جدول پیشنهاد داشتم. منتظر یک اتفاق بودم که با تیم هدف اولم قرارداد ببندم و به همین علت هدف دومم را از دست دادم و در نهایت شرایط به نحوی پیش رفت تا پیشنهاد سومم که ژیلویسنته را بپذیرفتم. شاید اگر منتظر میماندم بهتر بود. هرچه بود گذشت و الان در تلاشم تا برای فصل بعد آماده شوم.

علیپور که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش به جای مانده، درباره اینکه نیم فصل شایعاتی مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران مطرح شده بود، توضیح داد: نیم فصل نه تنها برای بازگشتم به پرسپولیس صحبت شد بلکه از دو تیم دیگر کورس قهرمانی یعنی استقلال و سپاهان هم پیشنهاد داشتم. صحبت مستقیمی بین من و گل محمدی نبود و اعضای هیات مدیره پرسپولیس با من صحبت کردند. ساپینتو و مورایس هم پون پرتغالی هستند با مدیران باشگاه ما صحبت کرده بودند و درخواست جذبم را داشتند. منتها چون مهاجم این فصل تیممان قرار است برای فصل بعد ترانسفر شود، باشگاه با جدایی من مخالفت کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد استقلال به لژیونر پرسپولیسی ، مدیران پرسپولیس هم با من مذاکره کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد استقلال به لژیونر پرسپولیسی ، مدیران پرسپولیس هم با من مذاکره کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید