شناسایی 476 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور؛ 5 استان در معرض خطر هستند

به گزارش وبلاگ دریا، تهران (پانا) - رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت متاسفانه ویروس اُمیکرون گردش خود را درون جامعه شروع نموده و ممکن است ما را در طی چند هفته آینده با افزایش چشمگیر موارد روبرو کند.

شناسایی 476 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور؛ 5 استان در معرض خطر هستند

به گزارش ایسنا، ابراهیم قادری درباره شرایط سویه اُمیکرون، گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک کشورهای غربی را با چالش روبرو نموده است. در کشور ما در حال حاضر 467 بیمار مبتلا به اُمیکرون گ شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه این ویروس گردش خود را درون جامعه شروع نموده است، گفت: به طوری که ما بیمارانی را پیدا کردیم که در اماکن عمومی بعضی شهرهای بزرگ بوده اند و این موضوع ما را نگران نموده است که به این معناست که انتقال درون جامعه ای این ویروس در کشور ما هم شروع شده و ممکن است ما را در طی چند هفته آینده با افزایش چشمگیر موارد روبرو کند.

قادری ادامه داد: بعضی استان ها بیشتر در معرض خطر هستند، مانند هرمزگان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان و مازندران استان هایی هستند که باید بیشتر مراقب بحث اُمیکرون باشند و مداخلات اجتماعی خودشان را به نحو احسن انجام دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شناسایی 476 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور؛ 5 استان در معرض خطر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 476 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور؛ 5 استان در معرض خطر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید