عجیب، ولی واقعی؛ افشین پیروانی از استقلال دفاع کرد!

به گزارش وبلاگ دریا، قانون سقف بودجه باشگاه ها را ملزم می نماید تا حداکثر چیزی در حدود 350 میلیارپربراز هرفصل هزینه نمایند که چندان با واقعیت های بازار جابجایی ایران همخوانی ندارد.

عجیب، ولی واقعی؛ افشین پیروانی از استقلال دفاع کرد!

تازهترین منتقد این قانون افشین پیروانی است که این بار به شکلی جالب پشت استقلال هم درآمده و می گوید محدودیت تازه، تنها دو تیم سرخابی را هدف می گیرد.

او با تکرار ادعای قبلی گفت: قبلاً هم گفته ام، با قانونی که وضع کردند و این مسأله سقف قرارداد را گذاشتند دنبال این هستند تا پرسپولیس قهرمان نگردد و تیم هایی که هلدینگ دارند و فیرپلی مالی را رعایت نمی نمایند از این قانون سود خواهند برد.

پیروانی برای قهرمانی در لیگ برتر در جدال با نساجی کتی متفاوت را بر تن نموده بود اما با همان شعار قهرمانی. برای جام حذفی و فینال بازی برابر استقلال نیز او با اعتماد کامل به تیمش، بار دیگر با شعار قهرمانی روی کت تازهش، در کنار نیمکت و یحیی گل محمدی حاضر شده بود.

وی اضافه کرد: این قانون برای ما و استقلال است. برای ما که مجبوریم برای خرید یک آب معدنی هم صورت مالی بدهیم اما یکسری تیم ها دست شان باز است و می توانند راحت هزینه نمایند در حالی که ما به شدت مشکل داریم.

مدیر پرسپولیس در خصوص نظر یحیی درباره سقف بودجه گفت: تیم هایی که در زیرمجموعه شان هلدینگ دارند و خصوصی هستند راحت می توانند با این قانون کنار بیایند اما دغدغه های یحیی این است. من با ایشان صحبتی داشتم و می گفتیم مگر می گردد با این قانون کار کرد؟

پیروانی بعلاوه درخواست کرد که این قانون هرچه زودتر برداشته گردد: الان جابجایی از روز شنبه آغاز شده و باید این قانون را درست نمایند چون در وضع این قانون هم فرد فوتبالی حضور نداشته و از دو تا ورزشکار تحصیلنموده که بلد بودند حرف بزنند نظر نخواستند. با این قانون ما می خواهیم مقابل نمایندگان عربستان بازی کنیم؟

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "عجیب، ولی واقعی؛ افشین پیروانی از استقلال دفاع کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب، ولی واقعی؛ افشین پیروانی از استقلال دفاع کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید