یزدانی: از حذف استقلال بی خبرم، آبروی فوتبال مشهد رفته است!

به گزارش وبلاگ دریا، بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید، عملکرد مدیران فوتبالی در مشهد، باعث شده آبروی فوتبال این شهر برود.

یزدانی: از حذف استقلال بی خبرم، آبروی فوتبال مشهد رفته است!

به گزارش وبلاگ دریا، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی بود. مهم سه امتیاز بازی بود که آن را به دست آوردیم. شهرخودرو تیم خوبی است و جای تاسف دارد که این تیم به این شرایط افتاده است. نمی دانم چه اتفاقاتی دارد رقم می خورد که شهر به این بزرگی، نمی تواند چنین باشگاهی را مدیریت کند.

او ادامه داد: مشکل شهرخودرو مدیریت است. زمانی که ما در مشهد بازی می کردیم، در اینجا مدیریت نبود و تا الان هم این شرایط وجود دارد. نمی دانم پول های هزینه شده به کجا می رود. البته می دانیم شرایط به چه صورتی است اما حیف است شهر مشهد یک تیمی نداشته باشد که از آبروی شهر دفاع کند. من به عنوان یک مشهدی خجالت می کشم. با این شرایط دارند آبروی فوتبال مشهد را می برند.

یزدانی درباره شرایط استقلال گفت: ما الان صدر جدول هستیم. کوشش می کنیم صدر جدول را نگه داریم و بتوانیم فرایند خوب خود را ادامه دهیم.

او درباره شکست ناپذیری استقلال در 11 هفته اول لیگ گفت: خدا را شکر رکورد خوبی را کسب کردیم اما برای استقلال و امثال این تیم ها، این رکوردها نباید عجیب باشد. استقلال در این مدت ، انقدر بحران تجربه نموده است، فکر می کنیم این آمار عجیب است.

بازیکن استقلال درباره اخباری در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: من اطلاعی ندارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یزدانی: از حذف استقلال بی خبرم، آبروی فوتبال مشهد رفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: از حذف استقلال بی خبرم، آبروی فوتبال مشهد رفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید