عزیزی خادم: رضایت مردم ایران برای ما مهم تر از دریافت عکس یادگاری است

به گزارش وبلاگ دریا، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ملاقات با رئیس کمیته ملی المپیک از کوشش این فدراسیون برای پس دریافت میزبانی تیم های ایرانی اطلاع داد.

عزیزی خادم: رضایت مردم ایران برای ما مهم تر از دریافت عکس یادگاری است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در انتها نشست صمیمانه با سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، بیان نمود: جلسه بسیار خوبی داشتیم بعد از مدت ها تعامل خوبی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ایحاد شد. همچنین صالحی امیری پذیرفتند که هزینه های تیم ملی امید به صورت مشارکتی و طی توافقنامه دوجانبه توسط کمیته المپیک و فدراسیون پرداخت گردد.

وی در ادامه در مورد میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی بیان نمود: تمام کوشش خود را برای میزبانی ایران انجام خواهیم داد. این میراثی است که به ما رسیده اما با تمام وجود برای دریافت حق تضییع شده فوتبال ایران می ایستیم. اگرچه به تعامل سازنده با همه نهادهای بین المللی اعتقاد داریم و بنای ما ارتباط با دنیاست اما نمی توانیم در برابر از بین رفتن حق مردم سکوت کنیم. خودمان را موظف می دانیم که حق مردم را بگیریم و باز هم تاکید می کنم رضایت مردم ایران برای ما مهم تر از دریافت عکس یادگاری و انتشارش است و از همه راه های حقوقی برای رسیدن به این حق استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عزیزی خادم: رضایت مردم ایران برای ما مهم تر از دریافت عکس یادگاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: رضایت مردم ایران برای ما مهم تر از دریافت عکس یادگاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید