فاش شد ؛ اتفاق عجیب در لیگ برتر بیستم در قیاس با جام نوزدهم

به گزارش وبلاگ دریا، تغییرات زیاد تیم های لیگ فزونی در لیگ بیستم نسبت به لیگ نوزدهم

فاش شد ؛ اتفاق عجیب در لیگ برتر بیستم در قیاس با جام نوزدهم

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از پارس فوتبال، فصل جابجایی لیگ برتر از ششم شهریور شروع شد و بعضی از تیم های لیگ فزونی کار خود را زود تر از دیگر تیم ها شروع کردند. فصل جابجایی با خرید های متعدد تیم ها همراه شد و اکنون نیز نیمی از تیم های لیگ فزونی ورودی و خروجی های زیادی را به خود دیده اند.

انتقادی که هر سال به تیم های لیگ فزونی وارد می گردد همین تغییرات متعدد است. کمتر می توانیم ثبات را در باشگاه ها ببینیم و نه تنها در پیش از فصل بلکه در طول فصل هم این اتفاق رخ می دهد. چیزی که معین است تغییر متعدد مربیان و بازیکنان است.

در مقایسه با فصل گذشته، از 16 تیم حاضر در لیگ بیستم ده تیم تغییر مربی داشته است. مربیان تیم های استقلال، تراکتور، ذوب آهن، سپاهان، شهرخودرو، صنعت نفت آبادان، گل گهر سیرجان، ماشین سازی تبریز، نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان نسبت به فصل گذشته تغییر نموده اند.

میانگین تعداد بازیکنان خروجی تیم های لیگ فزونی 7 بازیکن است. ماشین سازی با 11 بازیکن و صنعت نفت با 10 بازیکن بیشترین خروجی های لیگ برتر را در فصل جابجایی داشته اند.

در مقابل مس رفسنجان با جذب 16 بازیکن جدید تیمی تازه را نسبت به فصل گذشته تشکیل داده و شلوغ ترین تیم از نظر خرید بازیکن لقب گرفته است. مسی ها در این فصل تنها سه بازیکن خود را از دست داده اند و در شرایط ایده آلی برای حضور در لیگ برتر قرار دارند.

فولاد را می توان با ثبات ترین تیم لیگ نامید. آن ها اغلب بازیکنان تاثیرگذار خود را حفظ و بازیکنان مد نظرشان را نیز جذب نموده اند. فولاد با وجود از دست دادن شهاب گردان توانست محسن فروزان را به خدمت بگیرد.

نقطه ضعف فولادی ها خط حمله این تیم بود اما آن ها با حفظ لوسیانو پریرا و جذب ساسان انصاری، حسین ابراهیمی و شروین عظیم در این نقطه هم شرایط خوبی پیدا نموده اند. با توجه به این که فولاد خیلی زود تمرینات خود را شروع کرد و اکنون هم در شرایط خوب بدنی واقع شده است، می توان آن ها را با ثبات ترین تیم فصل جابجاییی نامید.

منبع: جام جم آنلاین

به "فاش شد ؛ اتفاق عجیب در لیگ برتر بیستم در قیاس با جام نوزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاش شد ؛ اتفاق عجیب در لیگ برتر بیستم در قیاس با جام نوزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید