قائدرحمتی: بدشانسی های آلومینیوم قابل هضم نیست، محکوم به شکست دادن طرفدار هستیم

به گزارش وبلاگ دریا، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، این تیم در ملاقات خانگی فردا مقابل طرفدار محکوم به کسب سه امتیاز است.

قائدرحمتی: بدشانسی های آلومینیوم قابل هضم نیست، محکوم به شکست دادن طرفدار هستیم

محمود قائدرحمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دریا، درباره آخرین شرایط آلومینیوم و اینکه آنها بعد از هفته نهم پیروز به کسب برد در لیگ برتر نشدند، گفت: ما لیگ را خیلی خوب آغاز کردیم و نتایج فوق العاده ای گرفتیم. البته همان زمان هم گفتم که توقعات از آلومینیوم نباید بیش از حد و غیرمنطقی باشد، چون این دومین سالی است که تیم ما در لیگ برتر حضور دارد. شما باید این را هم در نظر بگیرید که شرایط اقتصادی و بودجه تیم ما هم با خیلی از تیم های لیگ رجحان قابل قیاس نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شاید در بعضی از بازی ها خودمان مقصر بودیم، ولی در بیشتر مسابقاتی که نتیجه نگرفتیم بدشانسی آوردیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. بدشانسی های آلومینیوم واقعاً قابل هضم نیست و همین فرصت سوزی ها به تیم ضربه زد و اگر از موقعیت ها به خوبی استفاده می کردیم حتماً امتیازات بیشتری می گرفتیم. آقای خطیبی هم در تمرینات روی این موضوع کار می نماید و امیدوارم در بازی های بعدی در گل زدن مشکل نداشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر طرفدار گفت: تیم ما در موقعیتی قرار گرفته است که باید در 10 بازی پایانی بیشترین امتیاز ممکن را بگیرد. همه بازی ها هم سخت است و نمی توان گفت مثلاً این بازی با طرفدار آسان است. طرفدار هم تیم سختکوشی است، ولی ما محکوم به شکست دادن این تیم هستیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم و بدشانس هم نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قائدرحمتی: بدشانسی های آلومینیوم قابل هضم نیست، محکوم به شکست دادن طرفدار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدرحمتی: بدشانسی های آلومینیوم قابل هضم نیست، محکوم به شکست دادن طرفدار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید