لوفت هانزا، شرکت تابعه جرمن وینگ را تعطیل می نماید

به گزارش وبلاگ دریا، یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز به دلیل بحران کرونا به خاتمه روزهای خود نزدیک می گردد. گروه لوفت هانزا اظهار داشت که Germanwings، شرکت تابعه مالی خود را تعطیل می نماید.

لوفت هانزا، شرکت تابعه جرمن وینگ را تعطیل می نماید

وبلاگ دریا - در اولین بسته تجدید ساختار این گروه که در روز سه شنبه رونمایی شد، گفته شد که این شرکت، عملیات Germanwings را به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی تر برای گروه پروازی اصلی لوفت هانزا مبدل می نماید. این گروه بیان کردند که این تصمیم بخشی از ارزیابی آنها برای بهبودی اوضاع مالی پس از انتها شیوع کرونا بوده است که ممکن است سالها طول بکشد.

گروه لوفت هانزا در بیانیه ای گفت: هیئت اجرایی لوفت هانزا انتظار ندارد صنعت هوانوردی خیلی سریع به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد. طبق ارزیابی آن، ماه ها طول می کشد تا محدودیت های سفر دنیای به طور کامل برداشته گردد و سالها طول بکشد تا تقاضای دنیای برای سفرهای هوایی به سطح پیش از بحران برگردد.

به گزارش پلین اسپاتر، Germanwings دارای ناوگانی شامل 15 فروند هواپیمای A319 بوده و اخیرا شرکت Germanwings در بعضی پروازهای کوتاه مدت تحت عنوان Eurowings عمل نموده است.

گروه لوفتانزا بیان کرد: 18 فروند هواپیمای لوفت هانزا به طور دائم بازنشسته می شوند. این گروه از هواپیماها شامل شش فروند ایرباس A380 و یازده فروند ایرباس A320 است. با این تصمیم، لوفت هانزا نیز در مراکز خود یعنی فرانکفورت و مونیخ ظرفیت را کاهش می دهد.

خطوط هوایی در سراسر دنیا برای مقابله با اثرات مداوم بحران کرونا کوشش نموده اند. در اوایل ماه مارس، هواپیمایی منطقه ای آمریکا Flybe تمام عملیات خود را متوقف کرد و شرکت هواپیمایی وابسته به سازمان ترانس ایالات متحده در ماه آوریل خدمات خود را به انتها رساند.

منبع : thepointsguy

منبع: چمدان

به "لوفت هانزا، شرکت تابعه جرمن وینگ را تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوفت هانزا، شرکت تابعه جرمن وینگ را تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید