مار بومسلنگ یک آفتاب پرست درمانده در جاده را بلعید

به گزارش وبلاگ دریا، این آفتاب پرست بی پناه مجبور شد در برابر یکی از کشنده ترین و سمی ترین مار های دنیا یعنی بومسلنگ از خود دفاع کند!

مار بومسلنگ یک آفتاب پرست درمانده در جاده را بلعید

به گزارش وبلاگ دریا، آدل اسنید در حین یک سافاری به منطقه حفاظت شده معروف آفریقای جنوبی، پارک ملی کروگر، این اتفاق را از نزدیک مشاهده نموده است.

ادل تصمیم گرفته بود در پی چیزی خاص باشد. او به یاد می آورد: هنگام بازگشت به کمپ من متوجه یک آفتاب پرست در وسط جاده شدم و خود را به سمت آن کشیدم تا عکس بگیرم. در نگاه اول، ادل فکر کرد که آفتاب پرست قربانی یک ماشین شده است، اما اتفاق شگفت انگیزتری در حال رخ دادن بود.

از میان علف ها، یک مار ظاهر شد که مستقیماً به سمت آفتاب پرست سرگردان می رفت. قلب ادل وقتی متوجه شد که آفتاب پرست گاز گرفته شده است، به تپش افتاد. با آنالیز دقیق تر، ادل متوجه شد که این یک مار بومسلنگ سمی است.

بومسلنگ نوعی مار است که در آفریقا یافت می گردد. آن ها به علت رنگ سبز پر جنب و جوش خود شناخته می شوند و بسیار سمی هستند. بومسلنگ ها کوهنوردان عالی هستند و اغلب پرندگان و سایر حیوانات کوچک مانند آفتاب پرست را در درختان و روی زمین شکار می نمایند.

با نزدیک شدن یک وسیله نقلیه دیگر، مار به داخل چمن ها فرار کرد. اما ادل می دانست که بومسلنگ به این راحتی طعمه خود را رها نمی کند. با صبر و انتظار، دوربین در دست منتظر ماند. همانطور که پیش بینی می شد، مار برگشت و در پی طعمه مجروح خود گشت. در همین حال آفتاب پرست پیروز شده بود خود را به کنار برساند.

ادل، در این نقطه، در یک زاویه نامناسب پارک شده بود، اما او می دانست که باید ماشین را روشن نکند، زیرا می ترسید که مار را بترساند. در عوض، او خم شد و تا آنجا که می توانست از درام تصویربرداری کرد.

مار انتها به آفتاب پرست رسید و آغاز به بلعیدن آن کرد. مار با کشیدن وعده غذایی خود به علف های بلند، از دید ناپدید شد.

منبع: فرارو

به "مار بومسلنگ یک آفتاب پرست درمانده در جاده را بلعید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مار بومسلنگ یک آفتاب پرست درمانده در جاده را بلعید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید