مشارکت ویژه یک برندچینی در نمایشگاه آینده چاپ ایران

به گزارش وبلاگ دریا، بابک عابدین، رئیس نمایشگاه آینده چاپ ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به اقدامات و برنامه های این نمایشگاه طی دو ماه آینده، گفت: طبق توافق صورت گرفته، شرکت چینی چن مینگ یکی از برندهای بین المللی در فراوری انواع کاغذ و مقوا، حضور ویژه ای در دومین دوره از نمایشگاه آینده چاپ ایران خواهد داشت.

مشارکت ویژه یک برندچینی در نمایشگاه آینده چاپ ایران

وی ادامه داد: شرکت چن مینگ به وسیله نمایندگان فروش خود در ایران، خواهان حضور و مشارکت این رویداد تخصصی چاپ و بسته بندی شد؛ بنابراین طی ملاقات و تعاملات دوجانبه، این مجموعه حمایت مالی خود را از ایفپکس گفت.

عابدین با بیان اینکه ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان کاغذ و مقوا و افزایش سهم چن مینگ از بازار ایران مهمترین هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه ایفپکس است، اضافه نمود: بخش عمده محصولات این مجموعه در حوزه بسته بندی با استانداردهای معتبر جهان فراوری می شوند و در صنایع مختلف نظیر صنایع دارویی و غذایی بسیار پرکاربرد هستند.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت و تنوع درخور توجه شرکت chenming در فراوری انواع کاغذ و مقوا، و بازار بالقوه ای که در ایران وجود دارد، حضور این شرکت می تواند احتیاج بخش عمده ای از فعالان حوزه چاپ و بسته بندی کشور را تأمین کند.

عابدین بعلاوه درباره سابقه ارتباطات مؤثر مالی و فرهنگی مشترک چین و ایران، گفت: همکاری های دوجانبه بین دو کشور با توجه به نقاط مشترک موجود در سایه نمایشگاه ایفپکس می تواند به توسعه روابط کاری و تحقق اهداف هر دو طرف بینجامد یاری کند.

به گزارش ایبنا؛ کارخانه chenming با بیش از 20 خط فراوری در شهرهای مختلف کشور چین در حوزه فراوری کاغذ و مقوای FBB، کاغذهای تحریر، مقوای ایندربرد، انواع کاغذ و مقوای گلاسه، ظرفیت فراوری 6 میلیون تن محصول را در سال دارد. قرار است از جدیدترین محصولات سلولزی چن مینگ (در بخش تی شو و بسته بندی) در نمایشگاه IFPEX2 رونمایی گردد.

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران 20 تا 23 تیر ماه 1402 در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مشارکت ویژه یک برندچینی در نمایشگاه آینده چاپ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت ویژه یک برندچینی در نمایشگاه آینده چاپ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید