ناگفته های عجیب سحر قریشی از خوشگلی اش

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران: اظهارات جالب سحر قریشی بازیگر زن تلویزیون و سینما درباره زیبایی طبیعی صورت و چهره اش را ببینید.

ناگفته های عجیب سحر قریشی از خوشگلی اش

سحرقریشی بازیگر جوان ایرانی است که در تهران به دنیا آمده که پس از بازی در فیلم دلنوازان معروف شد. سحر قریشی در سینمای نقش های مهمی ایفا کرده و سحر قریشی در فضای مجازی فعالیت گسترده اس دارد. سحر قریشی در حال حاضر مجرد است. عکس بارداری سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد

به گزارش وبلاگ دریا، صحبت های جالب سحر قریشی بازیگر زن مشهور و البته جنجالی درباره زیبایی صورتش که به صورت طبیعی و لطف خدا بوده است.

چرا سحر قریشی روی ظاهر خود حساس است و همیشه ظاهر او سوژه رسانه ها می شود ؟ سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می کند که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تسمخر قرار دهند.

رابطه ای که هم مهدی طارمی و هم سحر قریشی ابتدا انکار و سپس تایید کردند : سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی کنند.

منبع: ساعدنیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: رکنا

به "ناگفته های عجیب سحر قریشی از خوشگلی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های عجیب سحر قریشی از خوشگلی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید