نمایش آثار صنایع دستی معلولان در خرمشهر

به گزارش وبلاگ دریا، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر با همکاری مراکز توان بخشی این شهرستان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، نمایشگاه صنایع دستی معلولان را در موزه جنگ خرمشهر برپا کرده است.

نمایش آثار صنایع دستی معلولان در خرمشهر

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سجاد پاک گهر دراین باره گفت: در این نمایشگاه، آثاری از 100 ناتوان جسمی مربوط به پنج مرکز توان بخشی شهرستان در معرض نمایش قرار داده شده است.

او با بیان این که آثار به نمایش درآمده شامل کیف های چرمی، انواع بافتنی ها، تابلوهای معرق و سوخت نگار و زیورآلات سنتی هستند ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، حمایت از تولیدات افراد ناتوان جسمی، ایجاد انگیزه در راستای تولید و نیز ایجاد اشتغال برای این افراد است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر در ادامه به برپایی این نمایشگاه در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر (موزه جنگ) اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور چشمگیر اردوهای راهیان نور در این مرکز، استقبال فراوانی از خرید این آثار اجرا شده است که به همین دلیل با مذاکرات اجرا شده با مسئولان این مرکز، در نظر داریم به منظور بهره گیری از ظرفیت حضور راهیان نور، با برپایی نمایشگاه های مختلف، صنایع دستی منطقه را معرفی و عرضه کنیم.

او یادآور شد: این نمایشگاه که به مناسبت هفته جهانی معلولان با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند، شهردار، معاون سپاه خرمشهر، معاون برنامه ریزی فرماندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، تا 27 آذرماه 98 برپا خواهد بود و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 19 از این مرکز بازدید داشته باشند.

منبع: میراث آریا

به "نمایش آثار صنایع دستی معلولان در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش آثار صنایع دستی معلولان در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید