هتل نیو بلک استون؛از هتل های لوکس و رده بالای دبی، تصاویر

به گزارش وبلاگ دریا، دیره منطقه ای مشهور در دبی است که نه تنها به خاطر موقعیت مناسب برای کسب و کار و تجارت بلکه برای زندگی هم منطقه ای مناسب شناخته شده است؛ پس می توان حدس زد که اقامت در چنین منطقه ای چه جذابیتی همراه دارد.

هتل نیو بلک استون؛از هتل های لوکس و رده بالای دبی، تصاویر

البته هتل های فراوانی در دیره هستند که می توان از بین آن ها هر کدام را که مناسب ترین است انتخاب کنید اما اگر برای تفریح و لذت اقامت در دبی بلیط هواپیما این شهر لوکس را خریده اید و هزینه های اقامتی هم برایتان چندان مهم نیست، بهتر است در هتلی رده بالا مانند هتل نیو بلک استون اقامت داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل نیو بلک استون

اگر دفعه اولی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما به دبی سفر می کنید و دنبال هتل مناسب برای اقامت هستید بدون هیچ شک و تردیدی هتل نیو بلک استون را رزرو کنید.

اگر هم قبلا به دبی سفر نموده اید پس دیگر احتیاجی به شرح نیست که دیره جزو بهترین مناطق دبی برای تجارت و اقامت است و هتل نیو بلک استون در این منطقه بهترین موقعیت را دارد چون به بسیاری از مراکز خرید، رستوران ها و زندگی شبانه دبی نزدیک است.

فاصله نیو بلک استون تا مرکز شهر تنها 4.7 کیلومتر است این فاصله هم آرامش مهمانان را در هتل حفظ می نماید و هم دسترسی آن ها به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی دبی را آسان خواهد نمود.

اتاق های هتل نیو بلک استون

هتل New Black Stone هتلی هفت طبقه با 182 اتاق است که هرکدام امکانات متفاوتی دارند. تمامی اتاق های هتل از طراحی شیک و ساده ای برخوردارند.

مهمانان در اتاق ها فضای کافی داشته و پنجره های نسبتا عظیم اتاق ها نور کافی و مورد احتیاج مهمانان را تأمین می نماید. گردشگرانی که در هتل نیو بلک استون اقامت دارند در تمامی اتاق ها به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت.

امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی/ پلاسما با کانال های ماهواره ای و کابلی، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، آینه و دمپایی نیز در اتاق های نیو بلک استون قرار داده شده است. علاوه بر این در همه اتاق های هتل لوازم بهداشتی مورد احتیاج مانند شامپو صابون و حوله نیز وجود دارد.

امکانات و خدمات هتل نیو بلک استون

OYO 524 New Black Stone هتل 4 ستاره ای است که امکانات و خدمات متفاوتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. گردشگران با اقامت در هتل نیو بلک استون به امکانات و خدماتی مانند خدمات روم سرویس 24 ساعته، خدمات خشک شویی، خدمات نظافت روزانه، صندوق امانات، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و غیره دسترسی خواهند داشت.

خدمات و امکانات سرگرمی و تفریحی هتل

افراد علاقه مند به ورزش را هیچ چیزی مانند یک باشگاه مجهز شاد نمی نماید حتی در سفر! مهمانان ورزشکار با اقامت در هتل نیو بلک استون به باشگاهی مجهز دسترسی خواهند داشت. این مهمانان می توانند پس از ورزش در استخر هتل تنی به آب زده و یا در سونا و اسپای هتل خستگی یک ورزش حسابی را از تن به در کند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل نیو بلک استون

فاصله هتل نیو بلک استون تا مرکز خرید دبی مال: 8.4 کیلومتر

فاصله هتل نیو بلک استون تا برج الخلیفه: 8.7 کیلومتر

فاصله هتل نیو بلک استون تا آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی: 8.5 کیلومتر

فاصله هتل نیو بلک استون تا فواره دبی: 8.8 کیلومتر

فاصله هتل نیو بلک استون تا پارک آبی وایلد وادی: 19 کیلومتر

فاصله هتل نیو بلک استون تا برج العرب: 19.1 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل نیو بلک استون؛از هتل های لوکس و رده بالای دبی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نیو بلک استون؛از هتل های لوکس و رده بالای دبی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید