هر آن چه درباره سریال ویلو دیزنی پلاس می دانیم

به گزارش وبلاگ دریا، شاید به نظر بیاید که استودیوی لوکاس فیلم بیشتر وقت خود را در کهکشان های دور و حول داستان نجومی جنگ ستارگان سپری نموده و هم چنین به ماجراهای ایندیانا جونز پرداخته باشد اما آن ها یک بار با فیلم ویلو گریزی به ژانر فانتزی زدند.

هر آن چه درباره سریال ویلو دیزنی پلاس می دانیم

ویلو که به وسیله خود جورج لوکاس نوشته و به وسیله ران هاوارد جوان و جویای نام کارگردانی شده بود، حداقل در مقایسه با جنگ ستارگان و ایندیانا جونز چندان در گیشه پیروز نبود. این عدم پیروزیت بی سابقه احتمالا علت اصلی بود که باعث شد لوکاس فیلم از زمان اکران این فیلم در سال 1988، دیگر به سراغ آن نرود اما این اثر ویژگی هایی خاص داشت که موجب شد تا به فیلمی کلاسیک و تاثیر گذار تبدیل گردد که از زمان عرضه اش، هواداران خاص خود را حفظ نموده است.

بسیاری از هواداران پس از تکمیل خط داستانی ویلو آفگود در فیلم اصلی به طور تعیینی انتظار داشتند که این اثر انتها داستان او باشد و در واقع بعید بود که دوباره او را ببینیم. با این حال، ویلو برای یک ماجراجویی کاملا نو بازگشته است و در یک سریال نو از دیزنی پلاس حضور خواهد داشت و قرار است داستان خود را با قهرمانان و شروران نو ادامه دهد. اما خبر خوب برای هواداران این شخصیت دوست داشتنی این است که وارویک دیویس باز هم این نقش را ایفا خواهد نمود. این وقفه 34 ساله مطمئنا طولانی بوده اما بیشتر از این طول نمی کشد. بنابراین با هم تمام چیزهایی را که تا به امروز درباره این سریال می دانیم آنالیز می کنیم.

تریلر ویلو

همه اخبار لوکاس فیلم در چند وقت اخیر حول جنگ ستارگان و کهکشان علمی تخیلی این فرانچایز بوده اما این استودیو در همین مدت زمان کوتاه اولین تریلر ویلو را هم رسما منتشر کرد. ت

ریلر به شیوه معمول بازاریابی لوکاس فیلم، چیز زیادی درباره داستان فاش نمی نماید. درعوض، در صحنه هایی سریع و کوتاه از پیوستن شخصیت های نو به این دنیای خارق العاده خبر می دهد و شخصیت های قدیمی تری مانند جوآن والی در نقش سورشا را دوباره معرفی می نماید و البته تمرکز خود را به وارویک دیویس به عنوان ویلو آفگود عاقل و مسن تر معطوف می نماید که در هنر جادوگری و طلسم بسیار ماهرتر شده است. همه این ها با آهنگ کلاسیک و نمادینی که سال ها پیش به وسیله جیمز هورنر بزرگ و فقید ساخته شده بود، به تصویر کشیده می گردد.

سریال ویلو کی و کجا منتشر می گردد؟

اولین قسمت ویلو که یکی از محصولات لوکاس فیلم است، تحت نظارت شرکت مادر خود و در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. این مجموعه هشت قسمتی به طور رسمی از چهارشنبه 30 نوامبر 2022 آغاز می گردد و قسمت های بعدی هر چهارشنبه منتشر می شوند.

داستان سریال ویلو

در فیلم اصلی، ویلو ماموریتی را آغاز کرد تا کودک خردسالی را که در نزدیکی دهکده اش پیدا نموده بود به مقصد برساند و از او در برابر یک جادوگر شیطانی که می خواست به وی آسیب برساند محافظت کند. ویلو در قلمرویی کاملا خارجی و بیگانه قرار داشت، زیرا او به ندرت شهر کوچک خود را ترک نموده بود. ماجراجویی او پر از هیولاهای پست و سرسپردگان بدبخت ملکه شیطان صفت، باوموردا بود. ویلو در این داستان با گروهی از افراد وفادار آشنا می گردد که به او در این سفر یاری می نمایند که یکی از آن ها شمشیرزن مغرور و در عین حال دوست داشتنی، مادمارتیگان بود. ماموریت ویلو سخت بود اما وی در نهایت پیروز شد و از کودک خردسال محافظت کرد و سپس با اشتیاقی دوچندان برای یادگیری جادو و جادوگری به خانه خود برگشت.

مسلما جزئیات ماجراجویی بعدی ویلو چندان تعیین نیست اما ما می دانیم که او قهرمان و شخصیت اصلی این سریال خواهد بود. تریلر نشان می دهد که این شعبده باز که زمانی مبتدی بود، مهارت خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده و به کمال رسانده و به کاراکتری فروتن و در عین حال ماهر و شجاع تبدیل شده است. سریال چندین دهه پس از وقایع فیلم اتفاق می افتد و ویلو اکنون به زن جوانی به نام کیت یاری می نماید تا برادر ربوده شده اش را پیدا کند و این دو و هم چنین گروه کوچک همراهانشان یک حماسه نو را آغاز می نمایند.

سازندگان سریال ویلو

ران هاوارد این بار کارگردان ویلو نیست اما در کنار کاتلین کندی و جاناتان کاسدان، تهیه نماینده اجرایی این مجموعه از لوکاس فیلم است. کاسدان که به طور گسترده با هاوارد کار نموده و یکی از نویسندگان فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان بوده است، به عنوان مجری این پروژه، رهبری آن را بر عهده خواهد داشت. کاسدان هم چنین به عنوان فیلم نامه نویس سریال در کنار جان بیکرستاف و هانا فریدمن فعالیت خواهد نمود.

جان چو که بیشتر به خاطر فیلم های آسیایی های ثروتمند دیوانه و در ارتفاعات شناخته می گردد، در ابتدا به عنوان کارگردان سریال انتخاب شد اما به علت اختلافات زمانی تصمیم به کناره گیری گرفت. در حال حاضر استفن وولفندن، جیمی چایلدز و دبس پاترسون وظیفه کارگردانی را بر عهده خواهند داشت.

بازیگران ویلو

همان طور که چندین بار در بالا ذکر شد، سریال ویلو بدون شخصی که این شخصیت محبوب را برای اولین بار بر روی پرده سینما بازی کرد قطعا وجود نخواهد داشت. وارویک دیویس برای اولین بار در آثار لوکاس فیلم معرفی گردید و نقش ویکت را در بازگشت جدای بازی کرد و از آن موقع تا به امروز در تمامی فیلم های جنگ ستارگان حضور کوتاهی داشته است. دیویس پس از بازی در نقش های کوچک تر، انتها این فرصت را پیدا کرد تا در یک پروژه بزرگ با بودجه بالا و با کاراکتر ویلو تبدیل به مرد اصلی داستان گردد. بازگشت وی، با توجه به ابراز علاقه دیویس به این نقش در طول سال های گذشته و تمایل او برای اجرای نقش های افراد کوتوله در فیلم ها، کاملا منطقی است.

دیویس تنها بازیگر آشنای سریال نیست و جوآن والی نیز همان نقش سورشا، دختر باوموردا را که به همراه و محافظ سرسخت کودک داستان تبدیل شد، بازی خواهد نمود. این موضوع تا حدودی فرایند خط داستانی را نشان می دهد، زیرا هم سورشا و هم مادمارتیگان قول داده بودند که کودک را بزرگ و از او مراقبت نمایند تا زندگی را که لیاقتش را دارد برای او فراهم نمایند. متاسفانه وال کیلمر، معشوق والی و همسر سابق او در دنیای واقعی در میان بازیگران حضور نخواهند داشت اما والی و کاسدان هر دو تایید کردند که شخصیت محبوب مادمارتیگان در سرتاسر سریال حضوری دائمی خواهد داشت.

بقیه بازیگران نیز چندین چهره نو هستند که به قهرمانان نو دنیای ویلو تبدیل خواهند شد. این افراد عبارتند از: ارین کلیمن (بازیگر سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، رزابل لورنتی سلرز (بازیگر بازی تاج و تخت)، تونی رولوری (بازیگر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، الی بامبر (بازیگر فندق شکن و چهار قلمرو)، دمپسی بریک (بازیگر آینه سیاه) روبی کروز (بازیگر میر از ایست تاون)، آمار چادا پاتل (بازیگر روز سوم) و تالیسا گارسیا (بازیگر باپتیست).

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آن چه درباره سریال ویلو دیزنی پلاس می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه درباره سریال ویلو دیزنی پلاس می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید