هزینه های سفر به آرژانتین

به گزارش وبلاگ دریا، هزینه های سفر به آرژانتین چقدر است؟

آرژانتین یکی از کشورهای محبوب آمریکای جنوبی برای گردشگران است که چه کوله گرد باشید و چه بخواهید سفری کوتاه مدت داشته باشد می توانید روی این کشور زیبا با جاذبه های ناب طبیعی و تاریخی حساب کنید. در میان جاذبه های این کشور می توانید مدتی را در کافه های دنج بوئنوس آیرس بگذارید و یا اگر اهل ماجراجویی هستید به میان زیبایی های طبیعی آبشار ایگواسو و یخچال طبیعی پیتو مورنو بروید. این کشور آنقدر جاذبه دارد که همه نوع سلیقه ای را راضی می کند. قبل از این که کوله بار سفرتان را ببندید و راهی آرژانتین شوید بهتر است کمی با هزینه های سفر به این کشور آشنا شوید و پست زیر درباره هزینه های سفر به آرژانتین را بخوانید، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

هزینه های سفر به آرژانتین

مدارک و هزینه های قبل از سفر

مطمئنا قبل از سفر باید اقدام به گرفتن پاسپورت و ویزا کنید که هر کدام هزینه های خاص خودش را دارد که جداگانه بررسی می کنیم.

هزینه های گذرنامه

1- 1000 تومان برای شناسه

2- 3750 تومان برای عوارض شهرداری

3- 75000 تومان برای تعرفه صدور گذرنامه

4- 29300 تومان برای خدمات دفاتر پلیس +10 و هزینه پست

5- برای پاسپورت احتیاج به عکس دارید که بسته به محل آن عکاسی هزینه اش حدود 1000 تومان است.

هزینه ویزا

هزینه صدور ویزای سه ماهه آرژانتین حدود 500 هزار تومان است.

هزینه هتل و اقامت

در همه جای کشور هاستل های زیادی هست که برای یک شب اقامت در آن ها باید حدود 80 تا 100 پزو (6 تا 7 دلار) کرایه بدهید البته اتاق های شخصی به همراه حمام، قیمت دوبرابر دارند. هتل در جاهای گرانی مثل مندوزا و پاتاگونیا برای هر شب بالای 410 پزو (27 دلار) است. البته کمپ زدن در پارک های طبیعی در اینجا کار متداولی است که اگر چادر داشته باشید با حدود 60 تا 120 پزو (4 تا 8 دلار) می توانید در آنجا کمپ بزنید. اگر بخواهید از Airbnb اتاق بگیرید هزینه اتاق مشترک 150 پزو (10 دلار) و هزینه کرایه یک آپارتمان 760 پزو (50 دلار) است.

هزینه خورد و خوراک

قیمت غذا در رستوران مقرون به صرفه 90 پزو (6 دلار) است ولی اگر در پی جایی خوب با غذایی عالی هستید باید 320 پزو (20 دلار) هزینه دهید. البته برای خوردن غذاهای مقرون به صرفه می توانید به پیتزافروشی ها و برگری ها بروید و در آنجا با 3 دلار فست فودی خوشمزه بخورید. اگر بخواهید در سوپری ها مایحتاج یک هفته را بخرید باید چیزی حدود 370 پزو (25 دلار) برای خرید کنار بگذارید.

هزینه حمل و نقل

آرژانتین شبکه اتوبوسرانی دورن شهری و برون شهری خیلی خوبی دارد. در سفرهای برون شهری در این اتوبوس ها وای فای هست و به راحتی می توایند دسترسی به نت داشته باشید. جهت بوئنوس آیرس تا مندوزا 14/5 ساعت طول می کشد و قیمت بلیط آن از 44 دلار شروع می شود. سیستم ریلی این کشور در حال احیاست و بین سه هر بزرگ بوئنوس آیرس، روساریو و کوردوبا سیستم ریلی برقرار است. سفر با قطار بین بوئنوس آیرس و کوردوبا حدود 20 دلار است. رفت و آمدهای درون شهری قیمت مناسبی دارد. در بوئنوس آیرس برای سوار شدن به اتوبوس فقط باید 0.3 کرایه دهید.

تاکسی: ورودی تاکسی 24 پزو و هر یک کیلومتر 15 پزو به آن اضافه می شود.

هزینه تفریح و ورودیه ها

تفریحات در اینجا در مقایسه با دیگر کشورهای آمریکای جنوبی گران تر است. تور 3 تا 4 روزه پاتاگونیا از 260 دلار شروع می شود اما بیشتر آن ها حدود 600 دلار و بالاتر هستند. ورودی موزه ها 1 تا 4 دلار است. ورودی پارک ملی برای هر نفر 3/5 تا 18 دلار است.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت

به "هزینه های سفر به آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید