هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند

به گزارش وبلاگ دریا، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در احکامی جداگانه علی اکبر اشعری، محسن پرویز، محسن مومنی شریف، عادل پیغامی، علیرضا قزوه، محمدرضا محمدخانی، مریم جدلی، علی محمد مودب، سیدمحمود اسلامی، علی رمضانی و یاسر احمدوند را به عنوان اعضای نو هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ دریا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اعضای تازه این موسسه آمده است:

نظر به مراتب علمی و سوابق ارزشمند فرهنگی جناب­عالی، به استناد ماده 10 اساسنامه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان عضو هیأت امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می ­شوید.

امید است در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی با حضور موثر و فعال، به رشد فرهنگی جامعه در راستا شکوفایی استعداد ها و توسعه معنویت و دانش یاری رسانید و با بهره­ گرفتن از توان و ظرفیت داخل و بیرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی پیروز و موید باشید.

ضرروت دارد هیئت امنا به عنوان رکن سیاست­گذاری موسسه با اتخاذ سیاست­ هایی در احیاء و تسهیل­ گری نشر حرفه ­ای و کتاب، تحول اقتصاد فرهنگ در چارچوب مأموریت­ ها، آراستن و تجهیز مؤسسه به فن­آوری نو و نوآورانه، چابک ­سازی اداری و تشکیلاتی کوشا باشد. همچنین انتظار می­ رود با در پیش گرفتن رفتار همدلانه با اهالی فرهنگ و ادبیات، موسسه ­ای درخور برای تبدیل ایده ها به حقیقت بنا شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و حضور موثر و راهگشای تان و همکاری سایر اعضای محترم هیأت امنا، تحقق این اهداف به گونه­ ای مطلوب فراهم شود. ان­شاءالله

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید