وزش باد خیلی شدید از فردا در مرکز

به گزارش وبلاگ دریا، مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش باد خیلی شدید همراه گردوخاک و رگبار و رعدوبرق از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه اطلاع داد.

وزش باد خیلی شدید از فردا در مرکز

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: بر اساس داده های هواشناسی شرایط جوی استان تهران تا 5 روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی به ویژه در نواحی جنوبی و مرکزی پیش بینی می گردد.

وی گفت: بعلاوه در برخی ساعت ها با تقویت ناپایداری جو به ویژه از بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه آسمانی ابری همراه با وزش باد شدید تا خیلی شدید گاهی با گرد و خاک و در پاره ای نقاط با رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران اضافه کرد: تا چهارشنبه فرایند افزایش نسبی دما و پنج شنبه تا آدینه فرایند کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد.

جلالی اعلام کرد: با نفوذ زبانه ای از یک سامانه بارشی از بعد از ظهر پنجشنبه به تدریج آسمان ابری و از بامداد آدینه تا شنبه در برخی ساعت ها رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال ها و آسیب سازه های موقت و خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و کاهش میدان دید و کیفیت هوا وجود دارد، خاطر نشان کرد: توصیه می گردد از کوهنوردی و پرواز با هواپیماهای سبک و گلایدر پرهیز نموده و از کار بر روی سازه های مرتفع و از تردد کنار سازه های نیمه تمام خودداری نموده و در منطقه ها مرتفع غیر مسقف با توجه به احتمال پدیده صاعقه قرار گرفته نگردد.

منبع: فرارو

به "وزش باد خیلی شدید از فردا در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد خیلی شدید از فردا در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید